Hoe ipad blokkeren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Krulpeterselie, 27 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik wil graag mijn ipad blokkeren dat deze alleen te gebruiken is met een app. Deze ipad wordt door andere mensen gebruikt die alleen deze app mogen gebruiken en dus niet in de appstore, instellingen enzo mogen.
    Ik ben bekend met de begeleide toegang maar de ipd gaat voor meerder dagen mee. Als de batterij leeg is dan is na het opstarten de begeleide toegang uitgeschakeld.
    Wie kan mij helpen met een andere manier zodat ook als de batterij leeg is geweest ze na het opstarten nog steeds alleen die ene app kunnen gebruiken?

2. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Met de nieuwste ios update kan je schermtijd instellen. Zet je alle dagen op 0 minuten en sta je alleen die desbetreffende app toe.
    Ook kan je via schermtijd bij beperkingen komen. Daar kan je de appstore ook uitzetten. ( gaat met toegangscodes)

3. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    #3 Krulpeterselie, 28 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2019
    Het werkt inderdaad goed behalve dat ik de instellingen app niet kan blokkeren. Ik zoek een oplossing waarin mensen de ipad aanzetten, direct in de app zitten en deze niet kunnen verlaten. Begeleide toegang is die functie alleen is de toegang uitgeschakeld als de batterij leeg is en kunnen ze dus weer overal in.

Deel Deze Pagina