Hoi, We hebben al een dochter met de naam Noa. Nu kunnen we niet kiezen uit de meisjesnamen die we hebben bedacht. Wat vinden jullie mooi bij Noa passen? Of hebben jullie misschien nog andere suggesties?? 1) Liz 2) Liza 3) ??? Groetjes
Noa is zelf al een hele mooie naam. Echt mijn smaak. Ik zou er sowieso net zo'n mooi klinkende naam bijzoeken, of is dat heel logisch?????????? haha... Emma Linde (vind zelf Linda echt niet mooi, Linde daarentegen wel) Sophia Sterre Fenna Jip Vera Maud (vind ik er echt heel goed bij passen) Merel Sanne Lotte Roos Benthe Mirthe Amber Marijn (ook een hele mooie) Robijn (moet je wel van houden) Luna Lotus Jasmijn
Noa en Liz vind ik erg leuk! Of... Noa en Lynn Noa en Bo Noa en Fay Noa en Suus Noa en Saar Noa en Evi Noa en Britt Noa en Lize Noa en Amy Noa en Anouk Noa en Milou Noa en Lot Noa en Juul Noa en Amber Noa en Lindy
Niet dat ik Liz niet mooi vind klinken hoor, maar Noa springt er echt uit! Liz is meer heel lieflijk! Leuke combi hoor!
Liz/Liv vind ik er heel mooi bij passen! Noa is een tikkeltje apart, en Liza vind ik dan te gewoontjes. Wat vind je van: Noa en Isis Noa en Evi Noa en Eden Noa en Dana Noa en Zoey Noa en Nikki
Hoi Lindy, Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik vind de naam Noa ook mooi! Ben zelf ook in verwachting van een dochter, dus ik zal die ook eens voorleggen hier. Mijn andere 2 dochters heten Lisa en Nikki. Misschien kun je daar iets mee? T zijn beide stoere grieten, Lisa lief en gevoelig maar ook sterk en stoer en Nikki is heel lief, knuffelig maar vooral ondeugend op een grappige manier! Een beetje de clown van ons gezin! Veel succes ermee!!! Groetjes
Liz vind ik heel leuk! Noa en Lizzy Noa en Jasmijn Noa en Zoë Noa en Eva / Evi Noa en Lois Noa en Senna Noa en Romée Noa en Fiene Noa en Aimee
Ik vind Liza er het mooist bij.... En anders... Noa en... Britt Tja.. wat vindt je verder eigenlijk leuk.... hahahaha Ik kan wel honderd namen gaan opnoemen.. maar ja... of we daar nu echt verder mee komen