Ik ben momenteel 22 weken zwanger, maar tot nu toe wil het met het vinden van een mooie naam voor onze toekomstige zoon nog niet zo vlotten. Aanvullende info: grote zus heet Lise, achternaam begint met een T. Voornaam liefst niet met een M. Ik ben benieuwd!
Niet te lang, lief maar ook stoer en een beetje hip. Niet erg concreet volgens mij, maar dat is nu juist wat het zo lastig maakt Oh ja, de namen tot nu toe op het lijstje zijn o.a. Finn, Lars, Sam, Quinn en Vince...
Niek Stan, Stijn Rens Cas Siem, Sieb, Siep Jens, Jent Luuk, Loek, Loet Sam Sil Ties Teije, Thije, Tije
Ik dacht aan Hugo. Maar je wil liefst met een M, dus dan denk ik aan het volgende Maarten Marc/Mark Michiel Marijn (al vind ik dat meer een meisjesnaam) Mart(h)ijn Mart Melchior Merlijn
Wat vind je van..: Jens Sten Finn Casper / Kasper Jesper Abel Arthur David Kai Sven Alex Ralf / Ralph, Rolf Joël / Joel Noël / Noel Adam Erik / Eric Niels Ruben Sander Oscar / Oskar Victor / Viktor Felix Simon Jonathan Filip Jonas Elias Dorian Emiel Olaf Ebbe, Esben Sverre Bengt, Bendt Stian Kjell Ivar Nels, Nils Pelle Danne Walter Ingmar Viggo Tom / Thom, Tim Tobias Thomas Hoop dat er wat bij zit
Het meisje in mijn buik gaat ook Lize heten (niet met s maar toch erg gelijkend) en de broers heten Ferre en Warre. Beetje kwik kwek en kwak maar wij houden ervan, zeker in combinatie met hun achternaam. Verder nog Joppe, jack, vigo, Sten, Arne, Leno die op onze jongenslijst stonden...
misschien: Jonas Tuur Seppe Jules Joris Jonah Tristan Aaron Senne Vic Dani Joep Miel Nino Jasper Moos Simon
-Tijn -Stef -Silven/Silvan -Tim/Tom -Bas -Max -Jesper -Kasper -Mats -Jort/Jord -Joeri -Ferry -Floris -Sil -Kian -Maarten -Milo/Nilo -Jesse -Kaj -Quinn/Quinten -Mika -Rik -Dion -Jurre/Jorre -Jelle/Jolle -Jilles -Jim -Sepp -Sten
Teun! Als ons 2e kindje een jongen was geweest, had hij Teun geheten. Nu hebben wij Lise en Fenna☺️