Ik twijfel dus over de uitspraak en de schrijfwijze van deze naam. Al een tijdje staat de naam Arjen/Aarjen op mijn lijstje maar gisteren zag ik hem geschreven als Aerjen. Nu weet ik het niet meer, dus daarom even jullie mening gevraagd
Arjen of Arjan. Omdat ik niet zo weten hoe je de andere vormen uitspreekt, te verwarrend in mijn ogen.
zon1981: Haha nog een schrijfwijze erbij haha linda86: Arjan vind ik op één of andere manier eerder voor een meisje cc93: Arjen spreek je eerder uit als [arjun] en Aarjen/Aerjen als [aarjun]
Ik zou het ook niet te moeilijk maken. Dat is alleen maar lastig. En Arjan voor een meisje? Heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.
Zou ook gewoon voor Arjen gaan als je de naam zo wilt uitspreken tenminste. Aerjen zou ik uitspreken als Erjen en Aarjan spreekt voor zich.
Hoe wil je de naam uitspreken? Als ar-jun -> dan schrijven als Arjen Als aar-jun -> dan schrijven als Aarjen Ik vind zelf Aar-jun echt geen gehoor en zou dus voor de uitspraak Ar-jun gaan en het dus ook gewoon schrijven als Arjen.