Ik vind Cas het beste passen bij de namen van je dochters en jullie vinden die het leukst, dus heb ik Cas gestemd (Tijn vind ik ook leuk, maar niet zo goed passen). De eventuele associatie met casa nova zou ik me niets van aantrekken, die krijg je alleen als je de naam van je oudste achter de naam van je jongste, zonder de naam van je middelste op een rijtje zet. Desnoods maak je er Casper van, met roepnaam Cas. Als we dan toch combineren: Kick Fay, dan nog liever cas nova
Ik heb Cas gestemd. Kick vind ik echt fout....betekend schop ( schoppen) in het Engels. Engels is een veel gebruikte taal, dus zou ik niet voor zo'n naam kiezen. Misschien als 2de naam?
Ik vind Cas en Tijn erg 'Hollands' naast Nova en Faye. Zou dan voor Kick gaan, al is dat niet mijn smaak.. of een andere meer Engels klinkende naam.
Als je 3 kinderen hebt, dan noem je ze toch meestal individueel óf in een rijtje van 3? En dan komt de jongste onderaan, neem ik aan. (Bij ons dan toch ) Dus je zult waarschijnlijk zelden tot nooit tegen een 'Cas en Nova' probleem aanlopen. Ik zou gewoon voor Cas gaan, als je die het mooist vindt! De andere namen zijn ook prima. Hoewel ik zelf Cas ook het mooist vind