Aaron vind ik de leukste, vind het geen ouwelijke of serieuze naam hoor! Mees vind ik.. tja.. das een vogel..
Ik vind Aaron ook prima voor een kind kunnen hoor. Maar bedenk vooral dat een kind maar even kind is, en heel lang volwassen. Daarom vind ik kinderlijke namen niet leuk, en volwassen namen geen bezwaar.
Hmpff, nu zijn er ook nog 2 Aarons geboren de afgelopen tijd bij ons in de kennissenkring. Nou begin ik nog meer te twijfelen.. Ik begrijp dat een kind langer volwassen is uiteindelijk, maar ik hou wel van een vrolijke naam, denk ik. Tis net een beeld wat je van iemand hebt die zo heet. Als je iemand ontmoet die Abel heet, of Aaron.. Dat vind ik toch wel een verschil, persoonlijk.
Lastig he, jongensnamen hihi. Ik vind Elias echt heel erg leuk. Judah vind ik ook heel gaaf. Ik vind Manasse ook mooi en ook best kunnen als roepnaam. Vriendin van me heeft een zoontje die zo heet, dat scheelt misschien ook dat ik die naam "gewoon" vind en niet heel apart. Mees is ook erg leuk, vind zelf Abel en Aron/Aaron niet zo heel erg leuk, maar ja dat is gewoon smaak. Ik vind het jammer dat mijn man Judah en Elias niet leuk vind, zo zou ik graag onze zoon noemen. Benjamin word hier ook de 2e naam, omdat ik die mooi vind, niet omdat hij de laatste is (denk ik). Succes met de zoektocht!
Leuk, zelfde smaak Charise! Judah lijkt erg qua klank op de naam van onze oudste dochter, dus daarom willen we die niet als eerste naam. Anders was dat wel een optie geweest. Manasse als eerste naam zou ik graag willen, maar mijn man vindt dat te apart (denk ik). Benjamin staat ook op ons lijstje, maar ik heb 2 achterneefjes die zo heten... Die zien we verder nooit, maar in de familie vind ik dat toch niet zo praktisch. Elias blijft bij mij twijfel, hoewel het alles heeft wat ik leuk vind in een naam. Zijn jullie er zelf al uit?
Aaron Elias klinkt mooi, maar Elias Aaron ook. Ik vind deze namen wel de mooiste van je lijstje. Elia is trouwens ook mooi, maar dat komt misschien doordat ik een heel lief jongetje ken dat zo heet.