Ik hou echt van aparte namen, maar we namen die we hier in nederland gewoon kunnen uitspreken, zoals Sem, roos, Mees, etc.. Kort, krachtig, eenvoud, modern, misschien toch anders... wat vind jij nou een mooie naam voor een jongen en voor een meisje die je dan toch niet zo vaak hoord? wie weet kan ik inspiratie op doen hier alvast voorbeelden van mijn kant, apart, maar vind het wel mooi: Meisje: Vlinder Robin Jill (gewoon uitspreken op zijn NL's) Daan nederlandse namen als, emma, julia, roos, nora vind ik ook wl mooi, lekker eenvoudig... Jongen: Sil Robijn Mees Kees , misschien hebbe jullie nog leuke tipss?????? alvast bedankt
Ligt misschien aan onze eigen zoektocht, maar de namen die je noemt vind ik zelf niet apart, op Jill na. Misschien past Sara nog in je rijtje?
nou apart in hun soort.. hahahah, namen die je niet zo vaak hoort, ik hoor DAAN of ROBIN niet echt vaak voor een meisje.. ook ken in geen meisjes met de naam VLINDER... Sara voor een meisje neem ik aan ?? die ken ik dan wel weer maar je hebt ook nog Denniz of Dennis voor een meisje, hoor e ook niet zo vaak, of Dennie/danny...
AHHHH "mees" voor een meisje... prachtig!!! dat vind ik echt mooi!! Donna dot mij denken aan 90210 heerlijk! vind ik ook leuk omdat je da nie zo vaak hoord....
Ik vind Loek voor een jongen een korte, krachtige naam, die lekker makkelijk uit te spreken is en je toch niet zo vaak hoort. Of Joes. Lina vind ik erg mooi voor een meisje.
onze dochter heet Joy.. mooie betekenis, komt niet vaak voor... maar ja, dat is mijn mening natuurlijk
Twijfel of ik het wel of niet wil zeggen, want vind het wel leuk dat het uniek is, maar verwacht eigenlijk niet dat iemand precies deze namen nadoet, dus komt 'ie: Onze jongste heet: Geandrik (zelf verzonnen GErard, jANus en henDRIK) Meisje: Annelena/Annelina (johANNA, heLENA) Zelf googelen met namen kan hele mooie dingen opleveren en is vaak uniek.
Onze meid gaat L u n e heten. Hoor je hier helemaal niet en daar zullen heel veel mensen aan moeten wennen. Voor een jongen vonden we Luuk erg mooi
Uniek is wel leuk, maar een meisje Daan of Mees noemen is dat wel zo leuk? Want iedereen verwacht dat er een blond mannetje komt als je de naam roept en dan blijkt daar een meisje te zijn! Echt apart zijn ze ook weer niet, want er zijn heel veel jongens met die namen. Ik zou er zelf niet voor kiezen!
Mees vind ik erg leuk voor een meisje! Verder: Meisje: Loeki Chris/Kris Jonna Suus Liz/Lizz Lenthe Juul Puck Jongen: Silver Twan Kjell Noud/Nout/Naud Ivan Dinant Niek Jort Kobe Dante/Danté
wij hebben kyran gekozen voor onze zoon.. apart maar wel mooi (vind ik dan) en onze dochter heet danisha. niet heel apart maar wel zeldzaam en mooi
Ik vind Faber voor een jongen heel leuk en Philipine voor een meisje...nu mijn man nog overtuigen!!! Wat vinden jullie van Mingus?
Ik vind de namen die jij noemt persoonlijk verre van apart. Suggesties: Jongen: Vigo, Tobe, Sten Meisje: Wende, Romée, Liv
Splinter Ferran Destin Maura Anjer Adinda Dinja Manja Pelle Tibor Rayven River Ocean Sharisia lavinia Robina / robine