Wij hebben nog steeds niet DE jongensnaam Deze zijn inmiddels voorbij gekomen maar twijfel steeds: Jonah/Jonas Xavi Mischa Sam Elias Levi Welke vinden jullie het leukst?
Moeilijk he, wij hebben ook pas sinds deze week de namen rond..... Van jouw lijstje vind ik Jonah en Levi het leukst! Jonah stond ook op mijn lijstje, maar mijn man vond t niets, dus viel af... succes! Rubin
Jonah en Levi vind ik de leukste van jou lijstje, maar het zijn geen namen die ik zou kiezen. Enkel Sem in plaats van Sam Mischa vind ik echt een meisjesnaam
Uit jouw lijstje zou ik Sam kiezen. Die hebben wij trouwens ook nog op ons (uitgebreid) lijstje staan
ik zeg Xavi, stond bij ons ook op het lijstje omdat mijn man een spanjaard is en we een spaanse naam willen... heel stoer, en origineel!
Ik vind Levi de mooiste die er tussen staat. Sam of sem zou ik persoon lijk niet doen. Dat wordt bij ons gebruikt als afkorting van Samantha. Lijkt me niet handig voor een jongensnaam.
Bedankt allemaal. Wat een verschillende meningen haha....Wel leuk om te lezen. Hoop dat er nog meer reageren.