via zp hebben wij onze jongensnaam al gevonden nu dacht ik dat we met de meisjes namen er wel uit zouden komen, maar ik vind het super lastig, mijn omschrijving wat ik mooi vind: Schattig, niet te lang, niet ordinair niet te NL, kindje krijgt waarschijnlijk wel een tintje en niet te commercieel ik vind bv Chloe mooi maar mijn man niet, Mikeala ook maar mijn man niet Noem maar wat meiden please kan jullie hulp goed gebruiken en als de naam erbij zit krijg je een pb van mij
hij zit er nog niet tussen maar fijn dat jullie zo veel originele en veel namen schrijven, ik lees ze sowieso allemaal en denk dan echt is dat mooi, anders beoordeel je het nooit eerlijk, zitten zeker mooie tussen hoor alleen nog niet DE naam
shadé Chanaya Alayza Yalicia Alessia Marescha Marschala Fransjeska Fenna Tara Naomi Chelsey Kimberley Destiny Gina Georgia Guilia Giovana Savannah Anna Senna Hannah Yara Yaeda Jada jade Rachella Graciëlla siara Tynisha sharona Aleida Layla Noëmi Romy Zoë Kalissa Chalissa Malissa Yarissa Sarena
Hey meis, ook al druk namen aan het bedenken wij hebben vannacht in bed even liggen brainstormen...jongen zijn we ook zo goed als uit ( kan nog veranderen want wat ik altijd een mooie naam vind, vind ik nu lelijk...hormonen denk ik ) ik weet eigenlijk niet hoe je dochtertje heet...kan ik iets in die stijl voor je bedenken - Faye ( vind ik geweldig mooi, mijn vriend niet :x denk dat ik ff blijf drammen ) - Lynn - Liz - Tess - Luna - Lindhe - Nena - Lent(h)e - Romeé - Yana - Lois - Liv - Ise ( staat op 2 alleen kindje in de familie heet al zo ) - Jade - Raven - Noa - Fenne - Vaya - Indy Pfffffffffffffff ik vind het ook lastig
romy haha zo heet mijn dochter lizz staat bij mij op 1 denischa chenoa janey nova esra dit zijn de namen wat ik wel wat vind