Met heeeeeeel veel moeite is het ons gelukt een aantal namen op de shortlist te krijgen die we in ieder geval beiden 'ok' vinden. Wat een hel. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie meningen: - Alex - Casper - Pepijn - Tim - Marijn
Ik vind ze allemaal leuk, maar daar heb je helemaal niets aan 😀 Mijn volgorde: 1. Marijn 2. Tim 3. Alex 4. Casper 5. Pepijn
Alex vind ik het leukste! Hoor je niet vaak maar toch een bekende naam, geschikt voor alle leeftijden en ik zie de naam bij zowel een stoer type als een zachtere jongen. Marijn vind ik ook wel leuk. Tim wat saai, maar acceptabel. Pepijn en Casper zijn niet mijn smaak, denk meteen aan corpsballen
Alex, leuk! Ik ken er 1, leuk boefje! Casper, ook leuk! Beetje suffig misschien. Pepijn, ik ken 2 leuke Pepijn's, maar vind het een aparte naam... Tim, saaaaai Marijn, ik ken 2 leuke Marijns, maar wel een beetje een saaie naam. Ik vind Alex het leukste uit jouw rijtje!
Leuk rijtje! Marijn vind ik het minste, maar dat komt omdat ik een meisje ken met die naam. Casper en Alex vind ik het leukste. Tim een beetje saai. Pepijn iets té hockey.
Ben wel heel benieuwd hoe jullie dochter heet.. Als ik daar niet naar kijk vind ik Pepijn het leukste! Alex komt op een goede 2e plek. Die 2 namen vind ik allebei ook echt leuk. Op een 3e plek Casper, een ok naam voor mij. Marijn vind ik superleuk voor een stoere meid, ken namelijk een meisje met die naam, dus zou die niet gauw aan een jongen geven. Tim vind ik echt saai..
Ik vind het allemaal leuke namen, behalve Pepijn Ik zou ze op deze volgorde zetten, met twee suggesties / varianten 1. Casper (2. Merijn) < vooral bij jullie dochter vind ik dit prachtig! (3. Thom / Tom) 4. Tim 5. Alex (vind ik wat minder bij jullie dochter) 6. Marijn Pepijn vind ik dus als enige naam in dit rijtje echt niet mooi. Ik vind het te bekakt en hard klinken en dan ook nog letterlijk het woord 'pijn' erin. Nee, niet mijn naam.. Casper vind ik fantastisch, al vind ik het geschreven als Kasper persoonlijk nog mooier. Stoer, krachtig, fris, vriendelijk. Merijn vind ik heel mooi en bijzonder. Krachtig maar ook wel zacht. Tim is wat simpel maar ook wel fijn qua klank. Tom / Thom vind ik nog leuker. Alex heb ik een zwak voor, ik vind het mooi klinken. Wel heel krachtig, misschien iets te hard voor mij. Marijn vind ik mooi, maar ook iets te vrouwelijk klinken. Beter dan Marlijn, maar ik vind Merijn dus wat mannelijker en fijner klinken voor een jongen / man.
Casper, mooi! Tim vind ik saai en zeurderig. Marijn vind ik vrouwelijk. Alex is niet mijn smaak, en het klinkt als afkorting. Pepijn is me te ballerig, en pestgevoelig omdat het op pijpen lijkt.