Hallo meiden. Ik twijfel even wat ik moet doen misschien kunnen jullie me helpen. Ongeveer 2 uur geleden moest ik naar de wc rennen voor een grote boodschap (heb al tijdje last van harde buiken met lopen advies rustig aan doen doe ik ook.) Maar nu kreeg ik een last van harde buik tijdens naar het toilet gaan en daarna bleef ik er last van houden na ongeveer een uur zakte het weg ... nu nog een vervelend gevoel in me buik 'irritatie en strak' ... maar ook een vervelend gevoel in me vagina een drukkend gevoel. Ze ligt in stuit weet niet of dit iets kan betekenen .. voel nu schopjes en is wel anders normaal (draaien ?? ) Me twijfel is of de gyn moet bellen door de pijn en druk. En loop bij de gyn door te hoge schildklierwaarde maak antistoffen aan me waardes waren de laatste keer wel goed. Liefs AmvTristan.
Hm kzie dat het al een week geleden is. Heb je er nog last van gehad? Ik zou gewoon bellen, daar zijn ze toch voor?
Sorry voor het late antwoord. Kapotte pc gehad was alleen via me tel aan t kijken. Heb niet de gyn gebeld want kwam er na een 2 uurtjes achter wat het was en dat was dat me kleine meid zich gedraaid had in de goede positie ... blij dus maar inmiddels is ze alweer in stuit gedraaid en bezorgt ze me veel pijn met schoppen en bewegen. Nu maar hopen dat ze als nog goed gaat liggen.