Ik heb sinds gisteren een spierpijn gevoel in mijn liezen en mijn schaamlippen... Ik heb dit bij mijn andere zwangerschappen niet gehad? Lopen, zitten, draaien in bed, opstaan vanuit zit of vanuit bed, het doet pijn . Wie herkent dit?
Heb ook spierpijn in mn liezen en eergisteren een zwaar gevoel in mijn schaamlippen. Geen idee wat het is. Ik denk dat ik mischien in een rare houding heb geslapen
Had ik ook vorige week.. (nu 39 weken) Misschien gewoon door de druk die er nu op staat. Bij mij is het grotendeels vanzelf weg gegaan, maar voel t af en toe nog.
Ik zal het dinsdag wel even aan de verloskundige vragen wat het eventueel kan zijn.. Misschien het verder indalen van het kindje ofzo??
Ja, spierpijn bij schaamlippen heb ik ook soms. Vriendin zei dat het gewoon je bekkenbodemspier is.. Ben benieuwd of iemand met het juiste antwoord komt!
Ik ben nog lang niet zo ver als jou, maar heb dit ook. Een spierpijn gevoel tussen mn benen naast mn schede zeg maar. Heb het met name bij mn been over mn andere been doen en lopen. Wat was het bij jou?
Ze kon niet echt zeggen wat het kon zijn helaas . Maar ineens was het over en geen last er meer van gehad
Ik denk dat het inderdaad je bekkenbodemspieren zijn, daar komt toch best wat druk op te staan. Misschien lukt het je om ze aan te spannen, dan weet je of pijn ook daar echt vandaan komt.