Nou ik heb gisteren alle kerstspullen op feruimd samen met manlief, savonds behoorlijke last gehad van mn buik en rug, dus de hele avond rustig aan gedaan. Vandaag even de stad in geweest maar heb nog steeds behoorlijke pijn. Last van mn rug billen lies en onder in mn buik. ( denk zelf bandenpijn ) En ben zeer emo ppff heb al 3 huilbuien achter de rug. En ben moe niet normaal, slasp. Al n paar navhten slecht, plassen, niet liggen zo als ik wil, nachtmerries ppfff DUs net even een heerlijke warme douche genomen en dan zometeen mn bedje in met. De electro deken aan. Volgende week donderdag weer een groei echo, dan eteen mn klachten door geven, ook meteen door geven dat ik soms mn evenwicht verlies, blijf gelukkig wel op mn benen staan. Mocht het erger worden de pijn dan hang ik veel eerder aan de lijn. Ben. Zowiezo bang bij de groei echo omte horen re krijgen dat meneertje toch nog te groot is ivmzwangerschapssuiker en dat hij dan eerder gehaald wordt. Ppfff pieker me rot. Maar zal er wel allemaal bij horen, ben super blij dat ik zwanger ben maar wat ben ik blijer als ik hem in mn armer heb Wat duren de laatste weken erg lang Sorry dames voor mijn geklaag maar moest het even kwijt
Hmmmmm ik lees dat jij zwangerssuiker heb?! Ik heb van de VK ook te horen gekregen dat mijn waardes te hoog zijn. Ik moet volgende week naar diƫtiste en dan weer prikken. Heb jij nu meer echo's dan normaal en in welke week van de zwangerschap zijn ze erbij jou achter gekomen? Wat balen dat je je zo emotioneel voelt. Ik had vorige week zo een diepte punt. Oorzaak ik was moe, pijn en had het even niet meer. Denk dat die emotionele pieken er helaas bij horen. Afrader de film Hachi kijken, wordt het er niet beter van sterkte meis en neem lekker de rust, zeker vandaag!!!
Ik moet nu nog 2x in de week prikken, heb mn waardes nu goed onder controlle. Ben al bij de diatiste geweest, bij de prikdokter en de gewone dokter, tis me wat hihihi. Grote kans dat ik wel na de 30 weken moet gaan spuiten, en ik kreeg zowiezo al veel echos ivm met complicaties met de vorige zwangerschap en ivm dat de eerste ook erg zwaar was. En ze zijn er bij mij in de 24ste week achter gekomen dat ik suiker heb. Heb hachi al meerdere malen gezien voor dat ik zwanger was dus kon er gelukkig goed tegen. Zoons hebben wel behoorlijk gegrient. En vandaag zowiezo pyama dag hihihi en wii dag, de kids hebbe nieuwe soellen voor op de wii, dus wij als ouders moeten er ook meteen aan geloven en mee doen. Vandaag wel nog last van me buik, rug. Dus zowiezo rustig aan doen
Beterschap en sterkte in ieder ge al. Pyjama dagen zijn de beste. Had Hachi ook al gezien (en toen ook al tranen laten lopen) maar niks vergeleken met de tranen van vorige week haha kreeg het er benauwd van. Vervelend van je suikers. In ieder geval heb je de Wii als afleiding haha