Twijfel... late eisprong of toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door KleinMeisje93, 26 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee meiden.
    Gister had ik hier ook al een topic geplaatst met foto van mijn zw test die heel licht was,, nu is hij wat duidelijker :) alleen het punt is.. is dat ik twijfel of ik geen late eisprong heb? Kan een zw test ook zo lang positief zijn dan?
    Normaal is mijn eisprong altijd op dag 14/15 nu zit ik op dag 23 dus echt bijna 10 dagen verschil zou niet kunnen?
    En op dag 12/13 hele erge ovulatiepijnen die dag erna over waren,, ovulatietesten waren op voor ik ermee positief testte, ze liepen wel op.

2. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Met een wisselende cyclus zoals jij die hebt, wisselt je eisprong dus ook fijn mee. Kan zo maar zijn dat jij je eisprong hebt gehad op een totaal onverwacht moment en dat je nu zwanger bent? Ik vind het een duidelijke streep, maar kan uit je bericht niet goed halen vanaf wanneer je ongeveer had kunnen testen? Enige wat je kunt doen is vanaf nu elke twee of drie dagen en test doen en hopen dat ze oplopen...

Succes!

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.077
    17.035
    113
    Zonder combinatie ovulatietesten/temperaturen zul je niet weten of je ei echt geweest is. Het is zomaar mogelijk dat ie eens dagen later is. Of dat nu het geval is, geen idee, dat zul je weten als je zwangerschapstesten oplopen of niet.

Maar je hebt CB digitaal gebruikt toch? Dan kun je niet zeggen dat ze opliepen, die zijn niet bedoelt om open te breken.

Maar dit kon ook in je andere topic toch? Is wat overzichtelijker

Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Het kan inderdaad best zo zijn dat hij op je LH-piek reageert. Je gaat trouwens uit van een app wat totaal niet betrouwbaar is, ditzelfde geldt voor het voelen van je eisprong. Wat betreft "zo lang positief zijn" je had gisteren voor het eerst een tuurstreepje toch? Dus het is niet zo dat je al dagen positief test:).

Het enige wat je kan doen is over 2 dagen weer testen om te zien of hij is opgelopen, in dat geval is er sprake van een zwangerschap en bij een lichtere test dan heeft 'ie op je komende eisprong gereageerd.

5. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Ik vind het een te duidelijk streepje voor eventuele late eisprong. Ik denk dat het van een zwangerschap is en dat je eisprong eerder is geweest.

Ik zou vandaag of morgen nog eens testen en kijken of hij donkerder is :D Spannend!

6. KleinMeisje93

Bedankt voor jullie reacties meiden!!
    Vind het erg spannend en toch wel zenuwslopend.
    Ik heb nog een hoop dipsticks dus kan ze iedere dag doen.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Voor de duidelijkheid van je testen en berichten zou ik het wel bij 1 topic houden. Tevens mag je geen 2 topics openen over 1 onderwerp. Je hebt kans dat er een topic door het beheer gesloten wordt maar dat terzijde.

Ik zou gewoon doortesten en kijken of ze verder oplopen

8. KleinMeisje93

Bedankt voor je reactie. Ik had er niet echt over na gedacht toch bedankt voor de tip. Mijn excuses ervoor!!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

Je hoeft je niet te excuseren hoor. Is ook niet belerend bedoeld. Zijn alleen de regels ;)

10. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf geen idee of het kan, maar hoop voor je dat je zwanger bent! Ben benieuwd naar je test morgen 😊

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Je hebt nu 2 topics hebt over je testen. Om het forum overzichtelijk te houden doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina