Ik ben nu 1 dag na NOD en mn test is iets lichter dan gister..... wat nu??? Komt dit vaker.vooor of moet ik me nu voorbereide op een mk? Bovenste foto van vanmorgen
Hoe lang na het doen van de test heb je de foto gemaakt? Met andere woorden, is de test al wel droog?
In je test van vandaag is de controlestreep ook veel donkerder dus dat kan een rede zijn waarom ie iets lichter is. Zou in ieder geval niet meer testen. Wordt je alleen maar onzeker van. Je bent iig geval zwanger 😉 Gefeliciteerd!
Die onderste test is echt al helemaal uitgedroogd. Ik zou de foto met een test van ong even oud van gister vergelijken. Dat lijkt me beter.
Dan kan je ze ook niet goed vergelijken. Test om de dag, en vergelijk dán of ze opgelopen zijn. In ieder geval, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het kan van alles betekenen. Je urine kan dunner zijn, je kunt een middag tester zijn ipv ochtend Etc. Het hoeft niks te betekenen meid. Geniet lekker van het zwanger zijn
Thanks allemaal.. hij is nu opgedroogd en bijna het zelfde als die van gister. Doe morgen gewoon weer
Je kunt het beste om de 2 dagen testen (lastig i know want dan zie je pas een duidelijke oploop. Het kan allerlei redenen hebben dat je test nu wat lichter is bijvoorbeeld minder geconcentreerde urine, de test van gisteren is al helemaal opgedroogd etc. Heb je ervaringen met een miskraam omdat je hier blijkbaar bang voor bent?
Niet te druk om maken!! Dit is mijn rij testen. Ik had ook 1 dag dat de test ineens lichter was. Het resultaat van die testen kruipt nu net voor me langs te spelen met een autootje