Wij twijfelen een beetje tussen 2 meisjesnamen. Welke vinden jullie mooier? We hebben een hollandse achternaam (duinkerken). Onze voorkeur gaat iets meer uit naar Noa. Klinkt zo lief weet alleen niet goed of dat wel zo mooi bij onze achternaam past.. Op de 1 of andere manier vind ik Esmee mooier klinken bij de achternaam.
Vind ze beiden leuk kan t niet Noa Esmee worden? heb je beide namen hihi sorry mijn idee sorry kan niet kiezen vind ze beide leuk
Beide zijn mooi. Aan je banner te zien heb je nog tijd genoeg om er over na te denken, meestal is de naam die je het eerst bedacht had de naam die het wordt.
Ik vind Esmee leuker als Noa, maar eigenlijk zijn ze beide leuk en klinken ook goed met de achternaam
Ik snap wat je bedoelt dat je Esmee wat beter bij de achternaam vind passen, het vloeit wat beter in elkaar over vind ik. (maar Noa kan ook prima hoor) Ik heb gestemd op Esmee.
Esmee vindt ik persoonlijk leuker. Noa vindt ik zelf geen leuke naam. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak! Anders wordt het ook zo saai.. Succes met kiezen! Liefs, Sensa
Esmée! Ik ken ook een heel lief schattig meisje dat Esmée heet, dat scheelt . Noa vind ik zelf saai en je hoort het wel erg vaak.
Het gaat erom wat jullie de mooiste naam vinden, en je geeft aan dat dat Noa is. Noa Duinkerken klinkt prima hoor, dus lekker doen!
Ik zou Noa Esmee duinkerken doen Sorry kan niet kiezen vind beide namen erg leuk altijd in gedachte gehad (nu nog) voor een meisje. Als Joshuah meisje was zou het Esmay heten.
Ik vind beide namen mooi en beide goed bij de achternaam passen. Zelf vind ik Noa net wat mooier omdat het wat stoerder is, maar het komt helaas wel vaak voor, veel vaker dan Esmée. Dus dat is wel een nadeel...