we zoeken een leuke jongens naam maar nu hebben we een probleem want mijn man wilt graag een naam die niemand heeft(die hij kent) en een aparte naam hij leek Diaz, Damin, Stan, Ivan enz dat soort namen wel leuk nou nijg ik meer naar Thijs, David, Sill, Sem, Jurre, Seph enz. maar alles wat ik mooi vind vind hij weer niks of kent hij iemand die zo heet ik ben nu 7 maanden zwanger en het word nu toch wel tijd om een naam te hebben voor een meisje waren we er zo uit dat zou evi worden maar er zit een klein lief jongetje in mijn buik misschien hebben jullie leuke iedereen of leuke website's ik zie door het bomen het bos niet meer
Nero vind ik persoonlijk een naam voor een hond (maar dat komt door mijn buren haha) Roaz, vind ik Roan mooier. Revi vind ik mooi!
kwam dit rijtje nog tegen op voornamelijk. Misschien zit er wat tussen? Alain Alan Amar Aram Armin Arne Arwin Axel Bjarne Deon, Déon Dinand Emiel Evan Ewan Ezra Fedor Fender Ferron Gyan Igor Ilan Ilja, Ilya Imre Ingmar Ivar Jaïr Jaron, Yaron Jefta Joah Joas Jonah Juda Kalle Kaya Kayra Kenan Kjeld Kjell Kylian Leander Lev Lou Manu Mathis Merlijn Midas Myron Noam Noël Nolan Nour Odin Olle Otis Pjotr Ralph Raoul, Raúl Roald Robbe Rohan Roman Ronin Rover Rowin Rune Sasha Silas Sverre Timme Timon Xem Yorick Zion
Denzel... is mij ook te buitenlands dan Ik zie een hele overtuigende uitslag voor Stan. Superleuke naam ook
Bij Roaz vind ik het net of Roan of Boaz verkeerd is geschreven...Roaz vind ik dan ook niet leuk, Roan en Boaz wel. Van dit lijstje vind ik Lyam het leukst, hoewel ik het geschreven als Liam mooier vind. (Thijs, David, Jurre, Sem ed vind ik trouwens leuker dan de namen uit de poll.)
Heb gekozen voor Lyam, maar ik vind het als Liam mooier. En Kian(n) of Kyan? Stan vind ik ook erg leuk.
ik houd ook van namen die niemand heeft. in jullie lijst vind ik Revi wel mooi. hier nog wat ideetjes: savjel (zo heet mijn zoontje van nu 3 mnd) boyan sepp rodin (is een beeldhouwer) thobani janu (levenskracht)