Helaas nog niet zwanger maar al wel bezig met namen. We zijn op zoek naar jongensnamen die we op ons lijstje kunnen zetten. We hebben een aantal namen die we leuk vinden maar hebben het idee dat we veel namen over het hoofd zien. Leuk vinden we in willekeurige volgorde: Tobias Mat(t)hijs Thijmen Aaron Sieb/Siebren Mag van alles wat zijn…als het maar niet té Engels is.
Floris Hessel Sander Lukas David Roman Quinten Sijmen Laurens Gideon Roan Xavier Bjorn Abel Boaz Levi Brent Kasper Wessel
Leuk om alvast over na te denken he! Ik ben ook alweer aan het ‘verzamelen’ voor de derde die er als het aan mijn vriend ligt waarschijnlijk niet gaat komen naam van mijn oudste zoontje staat in je lijst. Dus misschien heb je hier wat aan: Felix Thomas Ruben Joris Jasper Benjamin Casper Daniel Julian Oscar
Jurrian Jurre Jesse Kylian Lennart Sander Steffan Alexander Sebas Martijn Sebastiaan Jelmer Laurens Leander
Bedankt voor de suggesties! Jaa leuk is dat he @Mammie87 ? Ik ben er ook best veel mee bezig. Sijmen, Brent, Simon, Benjamin, Julian, Hidde, Jelte, Jesse, Teije, Julius en Gijs komen op het veel te lange lijstje. Maar toch zijn meer suggesties welkom.