Hi lieve meiden! Wij verwachten onze derde zoon en hebben nog steeds geen naam. Ivm herkenbaarheid deel ik liever niet de andere namen. Maar onze zoontjes hebben allebei een Hollandse 1 lettergreep naam. Allebei vlot en lief. Nu dus op zoek naar een derde naam! Wat vinden jullie van bovenstaande opties en hebben jullie nog suggesties? Xx
Uit je lijstje Ties gestemd. Andere suggesties: Daan Faas Noud Pim Ole Rik Thijn / Tijn Thije / Tije Thijs
Guus gestemd... maar Ties ook super leuk! Siem vind ik minder, weet niet precies waarom, beetje te kinderlijk / vrolijk en te weinig stoer ofzo
Ik heb gestemd op Siem! Vind ik erg lief klinken, maar ook als volwassene straks een leuke naam. Daarnaast vind ik Gijs ook een leuke naam en Ties klinkt in mijn oren als Thijs op z’n boers, dus dan zou ik eerder voor Thijs gaan. Lastig hè, een naam kiezen? Succes!
Thanks! Ja ik vind Ties nu ook steeds minder. Heb als nieuwe optie nu wel Gijs erbij op mijn lijstje!
Helaas vind ik ze alledrie niet mooi maar dat komt omdat dit niet mijn genre is. Kan dus niet echt kiezen maar als ik dan moest dan Ties. gefeliciteerd straks met je drie mannen. Ik krijg mijn tweede zoon. Superleuk! Jur of kick misschien iets?
Het is dat Siem niet past bij de rest van onze namen-smaak, want dat vind ik echt een leuke naam. Dus ik stem voor Siem. Guus is ook prima, Ties vind ik minder.
En eventueel andere opties: Bram Luuk Gijs Mees Freek Daan Mats Joep Juup Tijn Thijs Job Koen Loek Krijn Moos Kris Niels Jens Teun Tuur
Haha dat kan. Het is wel een heel uitgesproken genre, je moet er zelf echt van houden. Ik heb zelf weer niks met wat meer internationale namen. Dat past ook niet zo bij ons. We hebben ook twee hoogblonde Hollandse jongetjes! Superleuk dat je een tweede zoontje krijgt. Onze oudste twee zijn elkaars beste vriendjes, maar ook elkaars grootste vijanden soms haha! Heel leuk om ze samen te zien nu ze wat ouder worden