handkolf advies graag

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door visitor, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik ben zwanger en wil graag ook mijn 2e zoontje bv gegeven. Ik wil graag een handkolf kopen . Ik zal het niet zo veel gebruiken . Ik gebruik het enkel als ik eventjes weg moet, ik ben fultime huisvrouw. Mijn vraag is welke merk raden jullie mij aan.

Veel liefs,
    visitor

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik zou persoonlijk zo weinig mogelijk kolven... ook als je weg moet... zolang je kindje met je meegaat kan je haar toch live voeden...

als je weggaat en je kindje blijft thuis of bij een oppas of weet ik het, ja dan is het idd nodig.

ik zelf heb een avent kolf, zowel elektrisch als handmatig te gebruiken. bij mijn zoon werkte hij handmatig super... bij eline komt er handmatig niet veel uit en ik ga hem eens elektrisch proberen, mss dat dat helpt...

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

ik heb een philips avent kolf en die werkt op zich prima

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook de avent handkolf; gebruik hem ook op mn werk en bevalt prima.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook goede ervaring met de handkolf van Avent!
    Mijn ventieltje moet alleen vervangen, die plopt nu steeds terug :S

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    kun je die flexibele onderdelen trouwens los bestellen, want ze beginnen een beetje te verkleuren.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik heb afgelopen week met iemand van Philips gechat (dat kan tegenwoordig blijkbaar) en ik kon dat ventieltje bij Prenatal of Handyman kopen.

Bij de thuiszorgwinkel heb ik allemaal slangen en borstschelpen etc. gekocht voor mijn Medela.

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb ook de handkolf van avent en ik ben er tevreden over. :D

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook avent en erg tevreden

10. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    hoi ik ben ook erg tevreden over de avent handkolf > gebruik hem 4 dagen per week op mijn werk 2x per dag. je kunt ook een tussenstuk kopen dan passen de avent bakjes voor in de vriezer er ook op.
    (trouwens als dat ventieltje erin plopt werkt het bij mij om iets vaker 'lucht te happen', als hij te vacuuum trekt krijg ik dat ploppen)

Deel Deze Pagina