Hoi allemaal, Ik ben zwanger en wil graag ook mijn 2e zoontje bv gegeven. Ik wil graag een handkolf kopen . Ik zal het niet zo veel gebruiken . Ik gebruik het enkel als ik eventjes weg moet, ik ben fultime huisvrouw. Mijn vraag is welke merk raden jullie mij aan. Veel liefs, visitor
ik zou persoonlijk zo weinig mogelijk kolven... ook als je weg moet... zolang je kindje met je meegaat kan je haar toch live voeden... als je weggaat en je kindje blijft thuis of bij een oppas of weet ik het, ja dan is het idd nodig. ik zelf heb een avent kolf, zowel elektrisch als handmatig te gebruiken. bij mijn zoon werkte hij handmatig super... bij eline komt er handmatig niet veel uit en ik ga hem eens elektrisch proberen, mss dat dat helpt...
Hier ook goede ervaring met de handkolf van Avent! Mijn ventieltje moet alleen vervangen, die plopt nu steeds terug :S
Ja, ik heb afgelopen week met iemand van Philips gechat (dat kan tegenwoordig blijkbaar) en ik kon dat ventieltje bij Prenatal of Handyman kopen. Bij de thuiszorgwinkel heb ik allemaal slangen en borstschelpen etc. gekocht voor mijn Medela.
hoi ik ben ook erg tevreden over de avent handkolf > gebruik hem 4 dagen per week op mijn werk 2x per dag. je kunt ook een tussenstuk kopen dan passen de avent bakjes voor in de vriezer er ook op. (trouwens als dat ventieltje erin plopt werkt het bij mij om iets vaker 'lucht te happen', als hij te vacuuum trekt krijg ik dat ploppen)