Thijs, dan heb je ook niet het probleem dat mensen de naam gaan afkorten. Thijs vind ik trouwens ook mooier bij Mirre!
Beetje late reactie, maar ik zeg ook Thijs. Ben je er al uit? Wij verwachten volgend jaar ons eerste kindje en t is een jongetje. Thijs staat nu bij ons op nr 1 maar ben zelf toch nog wel verder aan t kijken. Ik vind korte namen sowieso wel mooier en Thijs vind ik ook wel stoerder klinken dan Matthijs
Ik vind Thijs een mooiere naam dan Matthijs. En ook beter passen bij Mirre. Ik zou persoonlijk Matthijs als officiele naam doen en dan Thijs als roepnaam, maar ik denk niet dat jullie dat mooi vinden Met de post is Matthijs geen probleem, ook niet als ze allebei geen tweede naam hebben. Want dan staat er ofwel de roepnaam+achternaam ofwel dhr. M. of mevr. M. + achternaam. Dus dat is wel duidelijk...
Mooie naam, ik zou absoluut Matthijs doen, Thijs vind ik wat boers overkomen (sorry ) en ik vind Mirre en Matthijs een mooie combi!
Niet alles teruggelezen...maar zou zeker voor thijs gaan ipv matthijs. Martijn zou ik ook erg leuk vinden!