Ik ben 19 weken zwanger en we hebben al 2 dochters. Wij zoeken een leuke meisjesnaam die op a eindigd. Mijn vriend zegt gauw nee dus alle namen zijn welkom
Wil je vertellen hoe jullie andere dochters heten? Dan kunnen we een beetje namen in dezelfde stijl zoeken, er zijn zooooooooo veel namen die eindigen op een a.
Het is inderdaad handig om te weten hoe je dochters heten. Hier alvast wat namen die ik persoonlijk prachtig vind: Elena Alana Helena Anna Liliana Elora Flora Maura Mila Mena Mira Sara Reza Freya Olivia Sophia Rosa Lieva Juliana Alicia Amelia Isabella Fiona Hannah Nora Hoop dat er iets bij zit. Succes!
Aida Ava Ronja Emilia Afanka Tova ....het moet maar net je smaak zijn. Mss kun je aan geven welke richting; Lang, kort, gebruikelijk of heel uniek?
Sorry als er dubbele namen tussen zitten: - Nova - Noa - Senna - Sanna - Iva - Isa - Mila - Resa - Laura - Lara - Dana - Nora - Tara - Mara - Maria - Eva - Ziva - Nika - Lena - Zara - Sara - Yuna - Rea - Jula - Vera - Yula - Rosa - Juna
Mijn andere dochters heten Alissa en Nicah. misschien dat dit helpt. Ik weet dat er veel namen zijn die indigen op een a of a klank maar mijn man en ik kunnen het niet eens worden.
oja en de voornaam kan niet met een s want mijn man zijn achternaam begint met een s en dan is de afkorting ss. Dus niet mogelijk