inmiddels alweer 6 maanden geleden gestopt met de prikpil. Aan het rotzooien geweest om een ongi te krijgen maar helaas. nu kreeg ik last van wat ongebruikelijke bloedingen dus toch maar is gebeld met de HA. Moest meteen langskomen, kreeg doorverwijzing voor de Gyn. daar mag ik donderdag meteen langskomen voor inwendige echo. Ben getest op chlamydia, omdat mijn klachten daar op lijken en wordt nog een uitstrijkje gedaan. Erg spannend allemaal. Maar ja wat zal ik te horen krijgen?? Ik wil dames er toch wijzen om niet te aarzelen te bellen wanneer je denkt dat er iets niet goed zit. (lees toch vaak dat niet iedereen durft te bellen) Ik had zelf last van bloedingen na seks maar vooral na het klaarkomen (zonder penetratie)(wil even zeggen dat mijn Ha er nog nooit van had gehoord). Ik Had deze vraag hier ook al gesteld aan de verloskundige en die zei dat ik me geen zorgen moest maken. HA heeft ook gezegd dat er misschien helemaal niks aan de hand is dat zou natuurlijk heel fijn zijn maar ben toch wel blij met deze onderzoeken. Want wat als het niet goed zit??
Nou, wat raar inderdaad dat bloeden. Fijn dat ze je klachten serieus nemen. Hopelijk vallen de uitslagen mee.