Twijfel of er al een begin is.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sweety30, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Heb al een week last van harde buiken die variëren van een halve minuut tot anderhalve minuut. Maar er zit nog verder geen regelmaat in. Daarnaast sinds gisteren veel last van de onderdruk met drukkend gevoel bij de anus ( en nee ik kan gewoon naar de wc). Nu heb ik wel een klein beetje gegoogled en het lijkt op beginnende rugweeeen.

Iemand ervaring???

2. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Ooh ik lees graag mee! Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop niet dat het rugweeen zijn
    Ik heb er sinds een paar dagen aambeien bij. Geen extreme nog gelukkig, maar ik denk dat dat na de bevalling gaat veranderen! Heb jij daar ook last van Sweety30?

3. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Hier ook last van aambeien. Heb er curanol zalf voor gehaald bij de apotheek. Kon ook niet meer normaal zitten. Nu wel
    Weer.

4. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Sinds vandaag heb ik ook last van mijn rug. Ik was ook net aan t opzoeken op internet of het rugweeen zijn. Ik weet het niet.
    Mijn harde buiken heb ik eigenlijk nooit echt getimed. Mss moet ik het eens doen.

5. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Ik heb ook curanolzalf gehaald. Ik vraag me af of je dat voelt tijdens het persen. Ik hoop het niet.
    Hoe zit dat met het timen van harde buiken dan? Stel je hebt ze om de 10 min. Zijn het dan weeën? Ik heb ze namelijk vaak.

6. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    We. Wee voel je oplopen in kracht en weer afnemen. Dit gaat gepaard met een harde buik. Door te timen kun je bijhouden of er regelmaat in zit. Bijv om de 10 of zelfs 5 minuten. En je kan bijhouden hoelaat je wee of harde buik aanhoudt.

7. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ik heb soms een uur lang een harde buik. Vanmiddag bijv ook weer 10 min en dan voel ik hem wegtrekken en dan na 5 min komt ie terug en dan weer uren niet en dan weer wel. Time het verder weinig.. Maar heb het ook veel al 3 weken.. Ze worden nu wel steeds erger, maar doen geen pijn. Voelen wel vervelender

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Geloof me, als je rugweeen krijgt dan weet je dat echt. Dan twijfel je niet meer hoor, man wat zijn die pijnlijk 🙈

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    En ik denk dat de vk de persoon is om te beoordelen of het echt begonnen is...

10. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    En sweety? Nog verandering??

11. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ben ook wel benieuwd

12. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Nee nog steeds hetzelfde 😔

13. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik had rugweeën maar had ze niet herkend precies om wat jij zegt en wat vele mensen al riepen... als het zover is weet je het en twijfel je niet meer. Maar door mijn twijfel dacht ik dus dat de bevalling niet begonnen was.

14. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Denk ook wel dat her een verschil geeft hoe hoog je pijngrens is. Gewone buikweeen heb ik eerste instantie ook niet opgemerkt en vond uiteindelijk alle weeën wel meevallen die ik heb gehad. Betekend nog niet dat het herkenbaar is voor anderen. Heb alleen nog geen ervaring met been of rugweeeen en weet daarmee dan ook niet precies wat ik lan verwachten. En toch als ik verder zoek dan alleen zp dan kom ik zeker vergelijkbare ervaringen tegen. Daarom is her twijfel of het begonnen is.

15. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dit begrijp ik. Hier gaat het mijn tweede bevalling zijn. En ik weet echt precies niet meer hoe weeen voelen, want ik zit ook continu te twijfelen. 😁

Deel Deze Pagina