Dames, misschien heeft iemand hier ook last en wat je hier aan kan doen. Het is zeeeer vervelend! Elke avond als ik in slaap val, word ik per nacht wel 3/4 keer wakker, omdat mijn gehele been helemaal doof is of ja, het voelt in iedergeval zeer vervelend aan.. Als het pijn doet, kan ik niet zeggen. Het voelt heel vervelend, maar pijn doet het voor mijn gevoel niet. Maar dan moet ik dus eerst op mijn rug liggen, wachten tot het gevoel weer ophoudt en dan ga ik maar op de andere zij liggen. Maarja dan word ik paar uur later weer wakker omdat dat been het zelfde gevoel geeft op een gegeven moment. Wie heeft hier ervaring mee?
Hmm ik heb wel een pijnlijk gevoel 's nachts, niet echt doof, dus niet helemaal tzelfde maar bij mij helpt het om met een voedingskussen (of normaal kussen) tussen mijn benen te slapen, je kan het altijd proberen?
Zou er een zenuw klem kunnen zitten? Ik slaap tegenwoordig met een voedingskussen tussen mijn knieen, anders gaan mijn benen ook gek aanvoelen. Een beetje doof, maar ook wel irritant..
kan ook aan je bloeddruk liggen heb ik vandaag van vk gehoord. dus misschien is t slim om ff contact op te nemen met vk. zowiezo is de bloedtoevoer naar je benen minder in je zwangerschap. succes er mee lijkt me erg vervelend!
Heb er nou al wel zeker langer dan een week 'snachts last van.. dacht eerst dat het aan mezelf lag.. Maar word er nu echt moe van! Nou nee, doof kan ik het zelf ook niet noemen.. ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik op dat moment voel, irritant vervelend gevoel. Vooral in het bovenbeen! Ik zal is eventjes proberen met kussen tussen mijn knieen, hoop dat het dan eindelijk een nachtje minder word.. Zoniet, dan bel ik de VK wel eventjes voor een oorzaak wat hun kunnen geven, of meer tips!
herkenbaar, en enige oplossing bij mij was draaien naar andere houding. maar dat ging op een gegeven moment niet zo makkelijk meer. het hoort erbij dus...
het kan zijn dat door de ligging van je kindje en de houding die jij in bed hebt de bloedtoevoer naar dat bewuste been inderdaad nog minder wordt, waardoor je een gevoelloos been krijgt. Een andere houding helpt dan meestal wel. En gewoon de volgende keer even nog wat tips aan je VK vragen.