twijfel of ik de HAP zal bellen.(spoedje)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Misschien helpt het om een kussen onder je matras te leggen. Dan lig je wat hoger en komt het zuur minder snel omhoog.
    Ook zou ik je aanraden snel een andere ha te zoeken! Belachelijk dat hij je niet iets wil voorschrijven.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Vervelend hoor dat maagzuur. Ik heb wel eens dat ik denk ik steek m'n vinger in m'n keel, dan is mijn maag weer leeg, maar ik weet niet of dat echt helpt.
    Wat ik ook wel eens doe is een kauwgom kauwen, dat helpt momenteel bij mij best goed.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Het best is een paar boeken onder de poten van het hoofdeind zetten zodat je bed helemaal schuin staat. Dat zorgt ervoor dat je kunt gaan liggen en het maagzuur niet omhoog naar de slokdarm loopt.

Ik zou voor dit soort dingen alleen de HAP echt nooit bellen. Vind het geen spoed en door dit soort telefoontjes worden de kosten alleen maar steeds hoger. Dit is iets wat je makkelijk met je eigen huisarts overdag kunt regelen vind ik maar dat is mijn mening.

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dit gebruik ik ook.. van de gyn gekregen.. samen met 1 omeprazol per dag.. werkt echt!!

5. happymama

happymama Niet meer actief

mn bed heb ik al omhoog staan ewe hebben een verstelbare latte bodems . heb vanacht zittend geslapen , niet zo prettig .
    anderehuisarts heb ik toen dr tijd al geprobeerd maar kan nergens terecht .

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid bel je vk en vraag haar of ze even een
    gyn wil bellen voor een recept omeprazol.

dat mag je gewoon hebben je huisarts moet niet zo dom doen pffff

7. happymama

happymama Niet meer actief

vanacht is t best goed gegaan . als ik er weer zo'n last van heb dan ga ik dat zeker doen

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi,

Toen ik zwanger was had ik het ook.... niks aan! Bij mij hielpen de middeltjes van de huisarts maar beperkt. Toen was er iemand die tegen me zei dat ik peterseli moest proberen:$ Gewoon een takje afbreken en daar op gaan kauwen. Ik kan je zeggen lekker was het niet maar het hielp wel! En als je zo'n plantje haalt bij de supermarkt heb je altijd vers in huis. Misschien voor jou ook het proberen waard??? En anders idd via de vk aan de gyn vragen hoor!

Heel veel succes!

Groetjes Hex

Deel Deze Pagina