Hallo, Ik ben een beetje in de war.. Deze maand een ander gevoel met mijn cyclus, 11 februari was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid en moet woensdag weer ongi worden.. Heb altijd een cyclus van 31 dagen. Nu had ik een aantal symptomen deze 2 weken gehad en wel negatief getest vandaag 3 dagen voor NOD. Ik heb nu al 2 weken op en af deze symptomen: - spierpijn in bovenbenen en lies (vanaf 4dpo af en toe) - rommelende darmen (vanaf 4/5 dpo en nog steeds) - veel boeren - steken in mijn onderbuik - licht misselijk af en toe - vroeg wakker - stemmingswisselingen Ik moet maar even wachten tot woensdag en zal het dan wel zien of het raak is. Ben alleen bang dat ik het mezelf aanpraat. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn op dit moment zwanger en wil ook ontzettend graag.. Herkent iemand deze symptomen?
Ik herken ze zéker! ... Maar ik denk niet dat je dat van mij wilt lezen ... Bij mij heeft het nog niets gebaat. Had ze allemaal, en nog meer. Afwachten en woensdag nog eens testen?
Ik had ze iig onbewust wel (er op het moment niet op gelet maar achteraf gezien viel alles op zen plek ) en ik was wel zwanger maar afgaande van symptomen kan je moeilijk zeggen zwanger of niet. Ik zou zeggen gooi er een testje tegenaan
Deze symptomen had ik zowel bij een zwangerschap maar ook tijdens menstruatie periode.. Dus Voor mij zeiden ze niet specifiek iets.
Ik weet niet wT voor teat je hebt gedaan maar je zou nu wel al streepje kunnen zien denk.. Tenminste i k weet niet op welke dag je ei was? En je lichaam kan je idd flink voor de gek houden wanneer je zo graag wil helaas...
Geen herkenning, ben dan eigenlijk ook niet echt bezig met zwanger worden Maar wel een kleine opmerking: klopt jouw NOD wel? Want volgens mijn berekening zou je niet aanstaande woensdag jouw NOD hebben, maar zaterdag. Of ik bereken verkeerd
Ik had ook last van mijn bovenbenen en onderrug, was super vroeg wakker en erg opvliegend, ik Was toen zwanger. Maar andere maanden ook allerlei klachten gehad en toen steeds een witte test... je zult helaas af moeten wachten