Ik heb op 5 februari gonasi gezet voor een punctie en moet morgen bloedprikken voor of ik zwanger ben of niet. Ik heb gisterochtend met een test die ik nog in huis had een tuurstreepje gestest en vandaag met een kv 2 voor 5 voor avondurine best aardig positief getest. Ik heb getest met gewone testen dus geen early en gewoon die ik nog in huis had liggen. Wat is jullie mening zwanger of Gonasi? Ik weet wel dat ik vannacht niet zal kunnen slapen.
Ik denk geen gonasi meer hoor, maar 2 verschillende testen en verschillende momenten vergelijken kan eigenlijk niet. Voor 13 dpo vind ik het wel licht en hoop ik voor je dat het mooi op gaat lopen.
Bij mijn vorige zwangerschap testen ook 1 dag na mijn nod ook nog licht (maar ik heb altijd geleerd een licht streepje is ook een streepje )en is er op mijn verzoek bloed geprikt en dat gaf bevestiging. Maar dat was van een cyo terugplaatsing en heb toen wel ook pregnyl gebruik ivm een korte lf
Hij is idd nog licht maar heb de laatste dagen ondervonden dat kruidvat veel later donkerder wordt dan andere testen. Hopelijk morgen mooie bloedwaarden, dat zal wel duidelijkheid geven!