Ik vond het juist niet leuk om het niet te weten omdat ik na de bevalling al zo overdonderd was door dat kleine baby'tje. Dan moest ik ook nog gaan wennen aan het feit dat het een jongen was. Bij de tweede wilde ik het dus wel weten en hebben we het geheim gehouden. Mijn huidige zwangerschap weten we het weer en nu mag iedereen het ook weten. Drie keer anders . Ik vind het deze keer vooral leuk om alles te kunnen delen met iedereen. Nou, bijna alles dan want de naam proberen we voor ons te houden.
Precies dit verhaal!! Kleding is wel wat lastiger maar nog wel te doen en na de bevalling kun je anders via internet snel genoeg kleertjes bestellen of een oma er even op uit sturen
Wij wilden het wel weten, maar hebben het ook tegen iedereen verteld wat het geslacht is. Voordeel is wel dat je gerichter kan shoppen En ik vond de bevalling op zich al een hele verrassing, en daarna dat je je kindje voor het eerst ziet liggen op je buik
Wij wisten het niet (wel envelop in huis, maar nooit behoefte om te kijken) Ik vond het heel speciaal bij de geboorte. Wij hadden twee geboortekaartjes uitgezocht. Neutraal babykamertje die we nu kunnen afmaken met roze accesoires, ben er nog steeds erg blij mee. Ik vind het vooral niet leuk als iedereen het weet en zou het denk ik moeilijk voor me kunnen houden. Vond het ook erg leuk dat iedereen ging raden en sommigen helemaal overtuigd en dan toch ongelijk hebben En ik had maar een paar setjes neutrale kleding gekocht. Leuk om van familie kleertjes te krijgen na de geboorte en om zodra het weer lukt, zelf voor en met je kindje te gaan shoppen! ( onder invloed van hormonen koop je volgens mij ook snel veel te veel als je het geslacht weet, omdat het zo schattig is allemaal)
Wij willen het niet weten. Het lijkt ons heel mooi om na de bevalling te horen of het een jongen of meisje is. Ben wel heel nieuwsgierig. We hebben een meisjes en jongens pakje gekocht, welke we beide meenemen bij de bevalling..
Wij wisten het niet, vond het heel bijzonder. Tegenwoordig gaat iedereen voor gemak (kamer in kunnen richten, kleding, een naam verzinnen) wij vonden het juist onwijs gaaf om onszelf niet mee te laten slepen door al dat gemak en 9 maanden te wachten. Vond het heel bijzonder en zou het bij de volgende weer niet willen weten!
We willen het niet weten. Nouja, ik wil het heel heel heeeel erg graag weten! Maar dan is de kans groot dat ik het geslacht inclusief naam verklap. Dus momenteel ligt de enveloppe nog in de kast, dichtgeniet en dichtgeplakt. Waarschijnlijk willen we het rond 38 weken open maken zodat we weten welke slingers en kleertjes we willen kopen. Maar, het kan goed zijn dat we dat helemaal niet doen hoor.
Leuk om te lezen dat er toch veel meiden zijn die het als verrassing houden! Soms heb ik het gevoel dat ik de enige in ben die het geslacht niet wil weten, door alle commercie! Maar gelukkig denken jullie er ook zo over
Wij wisten het bij de 1e ook njet en absoluut geen spijt van gehad. Één van de echoscopisten zei ' wat bijzonder, dat maak je niet vaak. Je moet het cadeautje niet uitpakken voor het er is.'
Wij wisten het geslacht ook niet. Ik wilde het wel weten,....maar mijn lief niet. Ik vond het erg moeilijk,....maar zo blij dat ik het pas wist toen onze kleine man geboren werd. Ik pakte ons kindje aan en zei als eerst,.....een jongen!!! Niemand had het nog gezien. Heel bijzonder.
Bij de eerste wisten we het niet. We hebben van alles neutraal gekocht (ook met het oog op een volgend kindje die misschien van het andere geslacht kan zijn) De accessoires (en kleertjes) heb ik later gekocht, is net zo leuk Plus dat je ook veul krijgt natuurlijk Bij de tweede wisten we het wel, ook heel bijzonder om te weten wie er in je buik zit. Beide keren vond ik het heel bijzonder en leuk maar we hebben er nu toch voor gekozen om het weer niet te willen weten. Ik vind de verrassing bij de geboorte toch het leukst. Hoewel ik wel al ontzettend nieuwschierig ben hoor, ik probeer toch al stiekem dingetjes te ontdekken op de echo ofzo