Geen mooi profiel?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mw21, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hallo allemaal,

Hier natuurlijk onzekere as moeder haha
    Het lukt bij ons kindje gewoon niet om een mooie profiel foto te krijgen!
    Eerst vond ik t neus/mondje echt een rommeltje en vandaag heeft die opeens een strak rondje als neus??

Wat vinden jullie?
    Of hebben jullie ook meegemaakt dat het moeilijk is?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik vind het mooie profielen hoor! Het is gewoon erg lastig om dat stukje goed in beeld te krijgen, omdat er natuurlijk kaakjes enzo zitten, dus het ziet er snel 'rommelig' uit.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    thanX! vind je dan niet dat het neusje net een druif lijkt? haha
    Of zie je gewoon t neusbotje niet?

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik vind het ook een mooie foto! Het is gewoon heel moeilijk om echt mooie foto's te krijgen, hangt van zoveel factoren af. Ik vind het prachtecho's!

5. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de profielfoto's mooi hoor.

Hier heb ik 2 profielfoto's van mn kleine vent en op geen 1 kan ik een neus vinden :( haha.... zelfs op de 3d is het heel moeilijk te zien. Dus heb de gyn nog extra gevraagt of hij echt wel een neus had hahaha dacht echt dat die er niet op zat, maar hij zag hem. Dus zal wel goed zijn, vast een klein neusje zoals zn zus :D. Maar denk dat dat wel het eerste is waar ik naar kijk als ik hem in mn armen heb zn neus haha...

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Vind het ook mooi hoor, zie niets geks. Zo'n profiel ziet er altijd beetje gek uit.. net als een pretecho dan zie je soms ook beelden waarvan je denkt, help is dit wel goed?

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Haha of het neusje niet op een druif lijkt ;) hoe kom je erop!

Ik vind het super mooie profielfotos, maar moet erbij zeggen dat ik geen prof ben in profielfotos.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind dit een heel mooie foto! Als je echt een goed beeld van het gezichtje wilt hebben, doe dan een 3D echo. En vergis je daar ook niet in, daar kan alles er ook wat 'rommelig' uitzien, dat heb je nu eenmaal met echo's...

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja hoor, ik vind het ook mooie foto's. Soms wil het gewoon niet lukken. Bij mijn zoontje kreeg de echoscopiste het echt niet voor elkaar om een mooie profielfoto te maken. Hij lag maar te bewegen en elke keer met zijn handjes voor zijn gezicht. Omdat ik met 31 weken nog een extra echo kreeg is het toen nog gelukt om er 1 te maken.

10. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Haha,

Sorry, ik moest wel even lachen om je berichtje, TS (MW21). Ik vind je foto's prachtig! Ik had precies dezelfde gedachte over de echo's van ons kleintje en dacht: tjees, wat een rare neus en wat een platte kin! Zou dat zou horen? Je gaat meteen vanalles denken, maar volgens mij (zoals er hier wel meer zeiden), is het gewoon heel lastig om een 'mooie' profielecho te maken en te krijgen. Je zult zien dat je straks een prachtkindje in je armen hebt!

Groetjes, Pinda83

Deel Deze Pagina