Mijn partner wil zo graag een kindje, dat hij de druk wel erg legt op het moeten presteren tijdens de seks. Hierdoor lukt het hem bijna niet om een goeie/langere erectie te hebben. Binnen de korste keren is de erectie weer verdwenen. Erg frustrerend en moeilijk!!!
Hoi Ingeping, Dat is idd erg lastig kan ik me voorstellen. Misschien dat jullie eens moeten proberen om eerst eens een paar keer in je onvruchtbare periode te vrijen, zodat hij weet dat er geen druk op hoeft te liggen. Dan wordt het misschien gemakkelijker om gewoon te vrijen ipv alleen aan een bevruchting te denken. Wie weet helpt het. Daarna kunnen jullie misschien weer wat meer ermee bezig zijn. Succes! En als het probleem blijft, zou je altijd naar huisarts kunnen gaan.
Waarom zeg je niet tegen hem dat je niet in je vruchtbare periode van de maand zit (zelfs als je dat wel bent)? Misschien helpt dat?
Hoi hoi, bedankt voor jullie reakties. We vrijen ook wel buiten de vruchtbareperiode. En ik heb geprobeerd er niet mee bezig te zijn ivm me partner. Hij weet gewoon wanneer het zover is. Hij houd het gewoon bij in ze hoofd. Daarom is het zo lastig. Het is gewoon iets tussen ze oren denk ik. En dan is hij toch diegen die ze gedachte moet verzetten. Ik weet niet goed hoe ik hem daar bij kan helpen
Lastig lijkt me. Of jullie moeten een iets langer voorspel hebben. Weet niet hoe jullie dat nu doen? Zorgen dat meneer lekker opgewonden raakt zodat hij een goeie erectie krijgt door middel van zoenen, strelen zonder dat hij je gelijk gaat penetreren.