Mijn man is helemaal weg van de naam Jip! Ook voor als het een meisje zou zijn!! Kan dat? hebben al een zoontje Stijn
Ik ken een meisje dat Jip heet, en ook al ben ik er nu aan gewend, ik blijf het een heel rare naam vinden voor een meisje. Daarnaast vinden de kinderen het ook erg verwarrend met voorlezen van Jip en Janneke. Is "onze" Jip dan een jongen? Echt niet leuk dus.
Als Jip en Janneke er niet geweest waren zou ik Jip 100% een meisjesnaam vinden. En daarom zou ik 'm niet voor een jongen gebruiken... Voor een meisje vind ik 'm wel stoer. Dat het verwarrend is - unisex voor meiden kan met bijna alle namen nu, en "Nee, onze Jip is een meisje, meisjes kunnen ook Jip heten" lijkt me makkelijk zat.
ik vind Jip voor een meisje ook wel leuk dus dat zit op zich wel goed....ik heb alleen nog wel meer meisjesnamen die ik leuk vind en we weten ook nog niet wat het wordt
Ja, dat kan zeker. Er zijn wel meer namen die zowel aan jongens als aan meisjes worden gegeven en dit is er één van.
Heel leuk! en helemaal voor een meid, net zoals Puck. Ik wou dat mijn vriend dat leuk vond!! Naja Puck gaat het bij ons zo ie zo niet worden, de kat heet al Puk haha.
Heel leuk, voor zowel een jongen als een meisje! Merk wel dat de naam momenteel heel populair wordt! Zijn de laatste maand hier 2 jongens en een meisje geboren die de naam Jip kregen!
Nee, dat kan niet, voor geen van beiden. Lief bij een peuter, maar ooit wordt het een volwassen man of vrouw.
Vind het wel kunnen voor een meisje hoor... Maar ik vind het geen mooie naam, voor een jongen en voor een meisje niet...