Cadeau voor papa van baby

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Cherelles, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ik ben 17 december uitgerekend dus ik ga er vanuit dat onze babyboy er voor de kerst is. Nu wil ik een leuk cadeau voor de aanstaande papa onder de boom leggen namens de baby, heeft iemand een leuk idee?
    Baby's eerste cadeau wordt een speen denk ik haha

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    weet je al wat het geslacht van de baby is?
    voor een jongen: matching zwembroeken voor vader en zoon
    voor een meisje: zo'n make-up pop met haarborstel zodat hij vast staartjes en vlechtjes kan oefenen.;)

of een tegoedbon voor een weekendje weg, diner voor 2 of dagje wellness met zn 2en als jullie een beetje gewend zijn aan de nieuwe situatie.

3. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Voorleesboek voor de liefste papa? Ik hou van mijn papa boek, iets in die trant?

4. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Of de kerststal van little people, om volgend jaar samen mee te spelen;)

5. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    @ mcv: Wat toevallig dat je met matching zwembroeken komt, hier had ik zelf ook aan gedacht maar papa is ook jarig in Maart en dan leek me dat inderdaad wel een leuk idee! Misschien vind ik nog wel een leuke matching bikini erbij voor mezelf haha
    @ Jillz: Voorlees boek is ook een leuk idee! Even op zoek naar een leuke :)

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb bij onze eerste een sleutelhanger laten graveren met foto voor aan zijn autosleutels.

7. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Dat is ook een leuk idee Hippo!

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Het boek Papa, vertel eens. Dan kan je man van alles over zn jeugd opschrijven en later aan jullie kind geven.

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Raad eens hoeveel ik van je hou, is erg leuk!

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Zo'n romper die aangeeft waar de armen en benen zitten! (er staat op 'papa, je kunt het' of zoiets) Heel geinig en nog bruikbaar ook.

Hopelijk beval je inderdaad voor de kerst, en misschien een beetje overbodig om te zeggen, maar houd er wel rekening mee dat het ook tijdens of erna kan zijn (berichtje uit je buik voor papa? ;) ). Ik was op de 16e (januari) uitgerekend en pas op de 25e bevallen, 1 dag voor het bespreken over inleiden. Soms blijven kindjes nu eenmaal langer zitten en soms komen ze al bij 37 weken.

11. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Misschien dat ik inderdaad zo een rompertje koop haha ik heb hem altijd leuk gevonden maar aan de andere kant ook weer zo standaard en afgezaagd. Maar die gaat er toch wel komen haha :p
    Ik weet inderdaad dat het ook langer kan duren (helaas).
    Toch heb ik de goede hoop, bij de pretecho werd er gezegd dat ze op 11 december uitkwam. Dus fingers crossed! haha Ik hoop echt ergens begin december anders is iedereen altijd weg met vakantie of eigen feestplannen enzo

12. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Geloof me, dat is heerlijk! Ik ben midden in de zomer bevallen en heb een heerlijk rustige kraamweek gehad! De rest van de visite kwam fijn gespreid over de rest van de zomer.

Ik zou lekker cocoonen met je gezinnetje deze feestdagen, of je nou zwanger bent of net bevallen..

13. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ja het eerste jaar lijkt t me op zich wel lekker rustig inderdaad :p
    Alleen vind ik t een beetje sneu dat als hij jarig is dat iedereen dan op vakantie is of andere afspraken heeft weetje..
    Maar aan de andere kant.. dan weet je van de mensen die dan wel komen dat ze er echt voor je zijn :) het werkt 2 kanten op eigenlijk haha

Deel Deze Pagina