twijfel over anticonceptie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door maja82, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, geen idee wat handig is. Voor mijn zwangerschap heb ik de prikpil gehad en verschillende soorten pillen. Mijn probleem is een beetje dat ik nogal sterk reageer op hormonen, werd letterlijk beroerd van de pil en de prikpil. Ik zit nu te twijfelen wat ik zal doen, geen pil bevalt me ook niet, ik heb behoorlijke heftige menstruaties nu, veel buikpijn en migraine voor die tijd, ben echt een dag of 2 uitgeschakeld :( Mirena of andere spiraal durf ik niet goed aan, hoor er veel negatieve verhalen over en mijn vriend en ik willen ws niet langer dan een jaar of 2 wachten voor de volgende poging tot kindje maken :) Het lijkt me dan weer niet fijn om net een spiraal te hebben en hij moet er weer uit..
    Zijn hier meiden die dit bekend voorkomt en bijv. op een bepaalde pil wel goed reageren of andere manier van anticonceptie hebben wat goed bevalt? Ben benieuwd!

2. Anique

Anique Niet meer actief

Misschien toch de Mirena-spiraal, ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik wil hem ook gaan proberen, en ik wil net als jij ongeveer 2 jaartjes wachten voor we beginnen voor een volgend kindje...
    Een spiraal is sowieso "maar" 5 jaar veilig geloof ik.. nou ja, en twee jaar is toch best wel lang..?

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Ik heb al 2 cyclussen achter de rug met een Nuvaring.
    Bevalt mij prima, en de hormonen zijn plaatselijk.
    In mijn geval ook geen heftige menstruatie.
    Moest in het begin de eerste cyclus wel even wennen had meer
    gevoel van krampen maar dat gaat over.
    Liek

Deel Deze Pagina