Hoi dames ! Ik ben nog pril zwanger maar al heel druk aan het nadenken over een leuke naam voor een jongen. Het liefst zouden we beginnen met de letter J. Maar we willen niet verplicht aan een voorletter vast zitten.. We hadden al: Hayden Joe Jason Jenson Wat vinden jullie de leukste naam uit dit rijtje ?! En weten jullie nog een leuke naam? Hoor het graag! Liefs
hayden vind ik voor een meisje, Joe vind ik typisch amerikaans en dus niet leuk.. jenson zou dan over blijven ook al is het ook in t engels!
Ik vind Joe en Jason niet bepaald apart....beetje de Jan en Piet uit de Engelstalige wereld Van je lijstje vind ik Jason het leukst maar niet super ofzo.
hoi meid, Ik weet niet of je deze namen leuk vind maar die kwamen wat in me op. Djason, jayden, djilany, djarno, Deacon het is wel bijna allemaal met een D .. Hihi hopelijk ben je er wat mee xxxx
Hey allemaal !! Ik had apart ook tussenhaakjes gezet! Want wist niet precies of het in het rijtje apart thuis hoort . Hayden meer voor een meisje?! Vind het voor een jongen leuker! Ben gewoon op zoek naar een naam die je niet zo heel vaak hoort ! Alhoewel Jason wel vaak voorkomt.. Deacon vind ik eigenlijk ook wel heel apart! Nog meer leuke ideeën ?! Alvast bedankt ! Liefs
Jason staat op mijn lijstje mocht ik ooit een 3e krijgen verder vind ik leuk Jeremy Joshua Timothy Anthony Ik hoop dat jullie eruit komen
Hayden vind ik ook meer voor een stoere meid. Joe vind ik wel leuk, lekker krachtig en stoer maar het mooist vind ik Jason.
Ik vind jouw namen wel leuk Jason vind ik de leukste. Mason en Jadon/Jaydon vind ik bijv. ook mooi, en ipv Hayden vind ik Caiden/Kayden, Aiden/Ayden/Aydin, en Brayden nog mooier Andere ideeen: Amos Asher Ashton / Aston Austin / Austyn / Austen Bailey Benjamin Benson Bentley Blake Boaz / Boas Bobby Boyd Bradley Brady Brent / Brenton Brett Brody / Brodie Bryce / Brice (bries) / Bryson Caiden / Caden / Cayden / Kaden / Kayden / Kaiden Caleb / Kaleb Calvin / Kelvin Camden Cameron Carson Carter Casey Cassidy Chad Chase Chaz / Chas (Charles) Chester / Chet Cody Colton Colin / Collin Connor Cooper Dailey / Daley Damian / Damon Danilo Dante Dario Dawson Dean Declan Delano Dempsey Denton Denzel Destan / Destin / Deston / Desten Devin / Devon Dexter Dimas / Dimos / Demos Dinesh Dion Dominic Dorian Douglas Duncan Dustin Dylan Dyson Igor Easton Elias / Ilias Elliot Emmanuel / Immanuel Espen Ethan Evan / Evander Ezra Fabian Farrell Ferran / Farran / Faron Ferris Finian / Finnian / Phineas Finlay / Finley Florian Floyd / Lloyd / Leroy Flynn George / Geordie / Giorgio Gianni / Giovanni Grant Greg(g) / Craig Hailey Hartley Harvey Holden Hollis Ian Ivar / Ivor / Ivan Jace / Jayce / Jase Jack Jadon/Jaydon Jamie/Jim/Jimi/James/Jem/Jemmy Jamison Jared Jaron Jaxon / Jackson Jayden Jaylon / Jaylen / Jaylin / Jalen Jed Jeff(rey)
Jelani Jeremi/Jeremy Jerzy Jesse Jethro Joachim/Joaquin/Joaqim Joas/Joash/Joaz/Joah Joel Jonah / Jonas / Giona / Jona Jonathan Jordan /Jorden Joshua/Josua Jovan Jude Julian / Giuliano / Julius Justin Keegan Kenan/Kennan Kent / Kenton Kenyon Kenzie / Mackenzie Kenzo Kevin / Gavin Kian/Keon/Cian/Kean Kilian / Killian / Kylian Kiran / Kieran / Kieron / Keiran Lance Landon Lawson Leander Leonard Lester Levi Lewis Liam Livio Lorens/Lorentz Lucas/Lukas/Luca Lucius Luke Lyndon Lysander / Lisander Marcus Marvin Mason / Macon Matteo/ Matthew /Matthias/Matias/Mattias Mauri Melvin Merlan Micah / Mika / Micha Micas Mikai / Mykai / Mikay / Mike / Michael Milan Milo / Mylo Miro / Mirco / Mirko Myron/Miron Nathaniel / Nathan Nigel Noah Noam Nolan Novan Odin Oliver / Olivier Omar Oscar Otis Owen Paisley Peyton Phoenix Pierce Preston Quinn / Quentin / Quintin / Quincy Ramsey / Ramsay Rasmus Ravi Reece Riley Ronan/Ronin Rory Rowan / Roan / Rohan Ruben Ryan Sam(uel) Sandro Seth Sidney Silas Skye / Skyler Stephen Taylor Thomas Tim(othy) / Timo / Timon Timor / Timur Tobias / Tobin Torrence / Torin / Toran / Terence Torsten / Thorsten Travis Trenton Trevor Trey Troy Tyler Vernon / Vern Virgil Zach(ary) Zitten hier nog namen bij die je mooi vindt?
Joe vind ik niet heel erg leuk. Jenson vind ik teveel op Jensen lijken en dat vind ik een vreselijke vent haha. Jason vind ik wel leuk, maar Jase nog leuker! Hayden vind ik wel leuk maar Kayden/Caiden/Caeden nog leuker! Namen met een J: Jeremiah Joshua Jeremy Jordan Jerzy Jules Jaroah Julian Judah
Jason is het mooist maar ja zo heet mijn zoontje! Verder vind ik al je namen erg leuk! Nog wat suggesties: Jase/Jace/Jayce (ik kort mijn zoontje zijn naam dus ook altijd af naar Jase) Jessy Blake Chase Kane Jayvi Jayden