Vorige week ons droomkamertje gevonden en nu ik m wil bestellen is hij niet meer leverbaar terwijl er van de week in de winkel nog gezegd was dat er voldoende op voorraad was, grrr... Dus ik verder gekeken bij andere zaken maar dan is ie gelijk 100 euro duurder :x Ondertussen had ik die andere zaak een boze mail gestuurd vanwege de slechte communicatie, eerst kreeg ik een excuses mail terug en daarna vandaag dat ze bij een andere vestiging nog een showroom model hebben voor 250 euro minder!! Maar toen wij in de showroom gingen kijken vorige week zaten er in de commode scheve deurtjes door het slepen zeiden ze. Dit is overigens niet het kamertje die ze nu aan me aangeboden hebben, maar daar is vast ook veel mee gesleept? Uiteraard ga ik eerst kijken, maar als het er goed uit ziet zouden jullie hem dan nemen of toch liever nieuw? Pffff leuk die dilemma's hoor graag jullie meningen haha
Als de meubeltjes er goed uitzien en geen 'gebruikssporen' vertonen, zou ik het doen. Zeker als dit je droomkamertje is. Wij hebben onze meubeltjes overgenomen van iemand en die zien er nog super uit. Maar bij twijfel moet je het niet doen, want dan krijg je misschien later spijt.
Scheve deurtjes zijn simpel op te lossen hoor, is vaak gewoon af te stellen bij de schanieren. Even navragen maar anders zou ik het zeker doen. Mits geen storende beschadigingen.
Ja he, ik ga zaterdag kijken en als het er goed uit ziet ga ik het maar gewoon doen! Scheelt echt veel geld, kunnen we daar mooi een box van kopen Enige nadeel is dat we m dan binnen 10 dagen op moeten halen, maarja dat mogen de mannen dan doen haha... En in principe hebben we plek zat om t kwijt te kunnen ookal in de babykamer nog niet klaar!
Ons babykamertje is ook een showmodel. Niet onze voorkeur, maar ja, dit was hét kamertje en het was de enige nog, ook andere vestigingen hadden m niet meer op voorraad. Kamertje zag er verder goed uit, geen beschadigingen oid. Het scheelde uiteindelijk de helft. Een ander kamertje was geen optie, we hadden alle babyzaken in de wijde omgeving al gehad. Geen moment spijt van gehad. Kwaliteit is super, blijft mooi en wordt straks gebruikt voor ons tweede kindje.
Gewoon goed gaan kijken! Hopelijk is het wat en hebben jullie straks je droomkamertje voor een mooie prijs!
Ongeveer de helft vind ik redelijk als korting hoor. Als het een kamertje zou zijn van 1000,- zou ik het wel weinig vinden. Zou gaan kijken hoe het eruit ziet zaterdag. Als het nog mooi is, is het mooi meegenomen!