Sinds gisteren wil mijn hondje de hele tijd op mijn buik liggen.. Dat deed hij vorige ronde ook toen het raak was, helaas eindigde deze in een vmk. Wil niet teveel hopen, maar toch stiekum doe je het wel.. Wie heeft deze ervaring nog meer?
Aaah wat schattig !! Hopelijk is het een goed teken voor je, zie dat je al 10 dagen overtijd ben.. En de hond van me schoonmoeder likte gisteren ook aan mijn buik. Normaal is ze ook heel druk, nu kwam ze rustig bij me zitten. Rare beesten .....
Huisdieren kunnen het wel aanvoelen ja.. Hier 2 katten die beide veel aanhankelijker zijn geworden (en de kater die verschrikkelijk irritant is, maar kan ook voorjaar zijn ). Onze hond is de laatste tijd heel erg waaks, hij wil en zal 's nachts bij de voordeur slapen, als ie gewoon in de woonkamer is blaft ie alles bij elkaar, in de hal, niks aan de hand. Ook met uitlaten is ie bij mij veel agressiever naar andere honden dan bij m'n vriend. Hoop dat jullie snel een mooie test hebben!
Hier een hond die zowat vast aan mijn kleeft. Noem hem dan nu ook magneetje. Overal waar ik ga, gaat ie achter mij aan.
ik was bij vrienden toen ik de in verwachting was, was pril en zij wisten het nog niet. Toen de hond op mijn voeten ging liggen keken ze me aan en vroegen het! hij scheen dat alleen te doen bij mensen die zwanger zijn!
Mijn honden zijn altijd aanhankelijk geweest, dus ik kon het niet zien aan hen. Nu voelen ze het echt aan en leggen altijd hun kop op mijn buik en lekken er even aan... Mijn vriend vindt het een heel vertederend zicht natuurlijk...
Nou ik kwam er pas achter dat ik zwanger was met 11 weken... en mijn hond sliep al weken in mijn bed, was schijnzwanger en had zijn nestje naast mij gebouwd ... Lijkt me geen toeval!!
Onze hond eigen hond en de hond van vrienden komen ook steeds bij mij liggen vanaf het begin, kon het daardoor ook niet lang stil houden...
hier 3 katten, 2 mannetjes 1 vrouwtje. De mannetjes doen wat ze altijd doen, t vrouwtje negeert me volledig, terwijl ze altijd een lief meisje is die je even een kroel komt geven. Ook als ik haar roep blijft ze van een afstand naar me kijken, maar verroert ze zich niet. Als mn vriend haar roept komt ze gelijk... Jaloers dat zij gesteriliseerd is dacht ik zelf
euhm, nou, 2 weken geleden, wist ik nog niet dat ik zwanger was, maar toen ben ik bij visite gebeten door een hond. Mischien voelde die juist dat aan? maar dan zo'n reactie verwacht je niet. Onze honden ( labrador en jack russel ) volgen mij de hele dag, zelfs als ik gewoon naar de wc ga, en de 2 katten liggen ook bij me. maar ik weet niet of het komt doordat ik nu zwanger ben, ze lopen wel vaker bij me. Ik zie nog niet echt duidelijk verschil, toch ging de labrador met zn hoofd op mn schoot liggen, en zo keek hij me aan, wat een schatje haha.
Ik ben geen kattenliefhebber maar bij de mensen waar ik de afgelopen twee weken geweest ben was de kat niet weg te slaan bij me, zelfs het schuwe beest van m'n broer Ohja en ik heb positief getest
Mijn huisdieren 1 hond en 3 katten zijn ook echt mega aanhankelijk!!!..En aan het begin was mijn hond indd net plakband.... en buiten nog agressiever...
De hond van mijn schoonouders pplakt eaan me als ik binnenkwam en liet me niet meer gaan al sik weg wilde. Als we met hem gingen wandelen mocht niemand bij me in de buurt komen. Later bleek ik een positieve test te hebben. Dit is tot 3 keer toe zo gegaan. Als ik niet zwanger was waren we wel dikke maatjes maar was hij niet zo extreem op mij gericht.
Mijn ene kat kwam tijdens mijn zw steeds schrijlings over mijn buik liggen als ik op mijn zij lag. Deed ie anders echt never nooit.
Onze pup voelde het ook aan dat ik zwanger was, normaal lag hij altijd tegen mn man aan en ineens lag hij continue bij mij, volgde me overal naartoe. Als ik stond te koken ging hij in een hoekje liggen om toezicht te houden of alles wel goed ging. Zo lief was dat. Ook veel met zn kop op mn buik willen liggen. De katten werden snachts meer aanhankelijk omdat overdag de pup al bij me lag, die normaal erg druk is en denkt dat de katten speelgoed zijn lol. Snachts staat de slaapkamer deur open omdat we dan de pup goed kunnen horen en omdat ik mn katjes bij me wil hebben gezien ik ze overdag al moet missen omdat ze dan niet echt bij me durven te slapen. Maar niet elk huisdier is hetzelfde, de ene reageert er wel op en de ander niet.