Twijfel over babynaam

Discussion in 'Babynamen' started by beeb32, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Corry1985

Corry1985 Actief lid

Oct 12, 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Jaja je geeft een naam voor een heel leven, dat besef je je dus goed.
    Deden maar meer mensen dat, hadden we niet van die vreselijke babynamen. ;) nee hoor, kies een naam waar jij je goed bij voelt, onbewust weet je hem al.

2. beeb32

beeb32 Lid

Apr 14, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx corry voor je reactie.
    @ agnes: hoe is het?? Ben je eruit??

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ik vond het moment waarop ik Imee haar naam daadwerkelijk gaf heel raar. Maar ik wist wel dat het voor ons echt DE naam was! Voordat het raak was hadden we ook een andere naam, en manlief bleef daar fan van maar ik zomaar ineens niet meer. Het is m dus ook niet geworden, en ook achteraf ben ik daar heeeel blij mee..

4. Joepie25

Joepie25 Actief lid

Dec 4, 2008
    112
    1
    0
    Nope ben nog niet bevallen:D ben nu 38,2. De naam zijn we nog steeds niet uit want tot frustratie leidt. verschrikkelijk! dat is het enige wat niet afgevinkt kan worden.

Hoe is het met de rest van de dames?

5. beeb32

beeb32 Lid

Apr 14, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    he joepie, wij blijven bij de 'oude' naam. Heb het advies van de dames hier opgevolgd dat ik bij deze naam blijf tot ik in de laatste weken toevallig bij iets anders uit kom. Ga iig niet meer zoeken want dat maakt me alleen maar onrustig. Wil je best een pb sturen met onze jongensnaam misschien vind je dat wel iets ;)

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

Nov 17, 2010
    950
    0
    16
    Goed zo! :D

7. beeb32

beeb32 Lid

Apr 14, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeeey Ess!! :)

soms heb ik nog wel mn momentjes hoor en ik droom er zelfs van! Zo stom!! Maar heb van de week ook gehad dat ik hem weer super vond. Hoe is het met jou?? Ben stiekem best benieuwd naar jouw namen voor je meiden. Na de bevalling maar eens pben ;)

8. Joepie25

Joepie25 Actief lid

Dec 4, 2008
    112
    1
    0
    hoi beeb,
    We hebben 2 namen alleen kan ik er niet uit kiezen.
    De ene is kort en stoer en de ander mooier. De eerst heeft lichtelijk mijn voorkeur maar ben een beetje bang voor de reacties omdat hij voor ons doen want aparter is. De 2e naam is DE voor mijn vriend en weet dat deze bij de omgeving goed in de smaak zal vallen. Ik weet dat ik mij er niks van moet aantrekken maar doe het toch. En elke keer als mij vriend die 2e naam zegt krijg ik de kriebels (negatief). Ach ik moet er gewoon aan wennen denk ik.

9. beeb32

beeb32 Lid

Apr 14, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ joepie: dat is idd lastig, misschien wachten tot de kleine er is en dan kijken welke naam het beste bij hem past?

10. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

Nov 11, 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier begint de twijfel weer wat toe te slaan. We komen ook overal weer andere, leuke namen tegen. We hebben al ene proefgeboortekaartje gezien maar aangezien we het geslacht niet weten is het niet zo erg moesten we nog wisselen van naam. ach we zien wel, hij of zij zal heus wel een leuke naam krijgen :)

11. Ess85

Ess85 Bekend lid

Nov 17, 2010
    950
    0
    16
    haha nou dan willen je dromen je zelfs duidelijk maken dat je deze naam moet houden haha..
    Ja ik ben ook wel benieuwd naar de naam van jou.
    Als je m wilt zeggen stuur maar even een prive berichtje dan haha.. Zal ik de mijne ook zeggen:)

Met mij gaat het verder goed, wel behoorlijk last van m'n bekken maar gewoon rustig aan doen. Had vrijdag een 3D echo maar ze had geen zin om mee te werken helaas.
    Met jou ook alles goed? Leuke dag gehad?

Share This Page