Hallo, Wij weten sinds kort dat wij een jongen krijgen, alleen nu de naam nog. Vriendlief en ik zitten nog niet echt op 1 lijn qua naam. We willen graag een stoere naam die niet super veel voorkomt. De richting waarin we denken zijn - Kay - Ryan - Duncan - Aaron Alle tips zijn verder welkom !
Connor Joël Ashton Damian Miles Ethan Iven Evan Dylan Jordan Hayden Rylan Shane Trey Brandon Preston Mikai Nigel Reece Destin Jagger Matthew Kane Layton Conell Colin Flynn Gavin Kenan Kyle Braxton Brooks Skip Senna
Aaron is leuk! Anders misschien; Mason Jason Ronan Milan Novan Nolan Caleb Miles Quin Vince James Jamie
Moeilijk he! Wij hebben er ook nog een hele kluif aan denk ik. Weet niet of het je smaak is maar op ons lijstje staat momenteel: Neal Kane Senn Owen
Iedereen bedankt voor de reactie! Ter aanvulling een naam die met een S begint is ook een no-go ivm achteraam Het is echt een drama inderdaad vooral als je niet op 1 lijn zit haha. Zelf vind ik namen zoals - Daan - Milan - Finn - Melvin - Jayden ook erg mooi maar kan allemaal al niet ivm dat het al voorkomt. en vriendlief heeft liever een naam die bijna niet voorkomt , maar dan moet er net 1 bij zitten waarvan ik ook zoiets heb van ja dat is het haha
Mias Felan Joah Ferron Dimas Cruz Geza Lazlo Trevor Taylor Vance Wess Winston Dejan Julan Joas Diaz Caden Gage Judas Ilay Landon Kiefer Xian Dion Sol Alain Fintan Tyler
Bedankt voor de lijst, helaas zijn dat niet echt namen die ik erg leuk vind maar er hoeft maar 1 naam tussen uit te springen natuurlijk
Haha ik hou van jouw namen staan er ook een aantal op mijn lijstje! Misschien nog: - nathan - Tobias - Remi - Novan - Samuel - Yonah - Reza
Abel, Adam, Axel, Bjorn, Boaz, Collin, Daniel, David, Dean, Dex, Elias, Ethan, Faas, Fedde, Fender, Ferre, Finn, Glenn, Hidde, Ivar, Joas, Jonas, Julius, Jurre, Levi, Lex, Liam, Lou, Lux, Manu, Mex, Milo, Moos, Nilo, Nino, Nolan, Novan, Nyo, Odin, Olaf, Otis, Oscar, Pepijn, Quin, Quint, Raf, Ravi, Revi, Roan, Sebas, Siebe, Silas, Simon, Stian, Thijs, Tobias, Twan, Victor, Wessel, Xavier, Yanick, Youri, Zain, Zeger, Zias
Bedankt voor de reacties, er zitten een aantal leuke namen tussen maar helaas nog niet de naam die mij de wauw factor geeft Vind namen zoals Samuel, Scott, Sean ook erg leuk, maar ivm achternaam kan de naam helaas niet met een S beginnen. We zoeken nog even verder.
Bedankt voor de reacties. Helaas zit er voor mij nog niet iets bij waarvan ik zeg ja dat is hem We gaan toch voor een iets bekendere naam. Welke weten we nog steeds niet . Dus suggesties voor wat bekendere jongensnamen zijn welkom