cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamajanneke, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    pfff straks voor het slapen aan neem ik de eerste 2 tabletten in. Maar als ik zo rond lees op deze forum zie ik zo veel verschillen in gebruik...
    Ik moet nu dus voor de nacht 2 slikken Dus niet vaginaal zo als zo velen en morgenavond weer 2. vind t erg eng worden,, ben op vd zenuwen.... maandag controle, ben beneuwd wat t weekend brengt. ga op de bank maar slapen want heb boven geen wc en geen zin om vd trap af te donderen.....

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Sterkte voor vannacht en morgen. Ik heb geen ervaring met oraal innemen van cytotec, maar bij mij begon het telkens heel snel (binnen 30 min.). Volgens de gyn ben ik wel een uitzondering. Ik hoop dat je het dit weekend allemaal kwijtraakt en je niet alsnog gecurreteerd moet worden.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    dank je wel. heb ze net genomen ga zo poging tot slapen doen maar ben erg bang voor wat er zal komen....
    pfff wat is dit moeilijk zeg.... wil ook zo graag t kindje opvangen, maar ben nu wel erg bang.

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Niet bang zijn. Je bent al eerder bevallen dus je lijf weet wat ie moet doen.

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Sterkte meis....
    Hoe was je nacht en hoe ist nu?

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ja hoe gaat t eigenlijk goed of niet goed de tabletten doen niet waar ik angst voor had. Op wat buik en rug kramp na gebeurt er weinig. baal zo erg he. wilde zo graag ons kindje opvangen en begraven... maar denk dat dit nu niet meer zal gebeuren, wil ook niet langer door lopen op deze wijze....

7. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hoe is het nu mamaJanneke?
    Hoop heel erg voor je dat je kan afronden op de manier die jij wil.
    En mocht dat niet zijn:
    Begreep van iemand op het forum dat ze ook bij curretage soms op verzoek t vruchtje kunnen bewaren zodat je toch nog op je eigen manier afscheid kan nemen.

Ik duim dat je vannacht de medicatie toch invloed heeft gehad en wens je veel sterkte toe!

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik had vandaag een andere gyn en helaas is er niks verandert. hij wilde me eventueel nog een hogere dosis cytotec geven, maar ik ben er klaar mee. sinterklaas komt er aan en Darryl* zijn dag komt er aan en ik wil niet dat ons sterretje* op 1 van die dagen komt en k ben zo moe.... ik moet morgen naar de annethesist en woensdag word ik gecureteerd. helaas wat ik juist niet wilde, maar zit niks anders op.... kan eventueel vragen of ik wat mee kan krijgen om een symbolische begravenis te doen, maar betwijfel t. kans was ook klein dat ik thuis wat weer vond omdat het al zo lang overleden is...

Deel Deze Pagina