he meiden het staat al in de titel ik ben nieuwsgierig naar de namen die jullie hebben bedacht voor jullie kleine! wij hebben bedacht: meisje: chiara jongen: jesse
ja idd maar ze hebben volgens mij niet zo'n zin om het te melden denk ik. ik vindt het altijd leuk om te zien hoe een ander een naam heeft bedacht. en wat voor namen. ik vind het ook leuk als ze eribj zetten hoe ze er opgekomen zijn. dus hoe ben jij er op gekomen? hahaha
Oei hoe kom je erop, nou eigenlijk zijn we alle namen nagegaan die in ons op kwamen (vaak wanneer we lekker in bed lagen) en dan zeiden we: wat vind je van ....... ? Zodoende kwamen we op deze. We hadden wel nog eenpaar mooie maar dan kon dat weer niet samen met onze achternaam enzo. En jij? LIefs Anita
dit tpoic hoort bij het onderwerp; babynamen, onderaan. denk dat je daarom niet zoveel reacties krijgt.
Jongen Seth, meisje Lizze. Het is Seth geworden! (heb het van de serie The O.C., vond Seth zo'n super leuke personage, doet me erg aan mijn vriend denken qua humor enzo. We waren het meteen eens over deze naam. Meisjesnaam waren we ook meteen uit, weet niet meer hoe we er aangekomen zijn... volgens mij zelf bedacht). Vind Jesse ook erg mooi!
Ik vind namen moeilijk Meisje : Angelina, Seraja, Christiana Jongen: Vin, Diesel, Jeremy 1 van die namen denk ik.....
Ik had voor een meisje de vorige keer ook Chiara en dan als 2e naam Marissa. En voor een jongen Manolito. Enne wat ik deze keer in mijn hoofd heb zet ik liever niet op het forum ,wil nog niet dat iedereen het ziet.
Wij zijn nog niet zwanger, maar we hebben wel een voorkeur voor bepaalde namen: Ik heb altijd gezegd dat ik mijn zoon Luuk wilde noemen en dat wil ik eigenlijk nog steeds. Maar nu heet onze hond Duuk, dus.... Mochten we nu een zoon krijgen dan wordt het nu Cas. (waarschijnlijk Lucas met roepnaam Cas) Meisje: vinden wij erg moelijk! In onze top twee staan op dit moment Linde en Jolie.