Eigenlijk waren we er al uit voordat we zwanger raakte welke naam ons kind zou krijgen zowel jongen als meisje Nu zijn we pas net zwanger en begint vriendlief toch te twijfelen over de meisjes naam We zaten te denken aan: Quincy maar hij twijfelt nu erg... Dus zijn we opzoek naar een leuke meisjesnaam, beetje Engels / Amerikaans klinkend, niet te standaard maar ook niet te moeilijk om uit te spreken.... We hebben natuurlijk nog een hele tijd maar we vinden het wel leuk om over na te denken dus als jullie nog leuke namen weten: Roept u maar
Ik vind Quincy wel leuk hoor! Andere suggesties: Jill Jane Mandy Miley Marlie Nicky (Nikki) Dana (of Dena) Shelly Kaylee Ann Hailey wel veel Y- klank, maar dat heb je met Engelse meidennamen veel.
Quincy klinkt erg lief. Daardoor moest ik meteen aan Romy denken. Wel niet Engels maar wel niet standaard en heel makkelijk om uit te spreken. Verder: Claire, Emmily, Amanda
Voor mijn gevoel (om het jullie moeilijker te maken, sorry) is Quincy een jongensnaam, ik denk aan Quincy Jones. Quinty vind ik een meisjesnaam... Succes!
Ik vind Quincy zelf dus absoluut niet jongensachtig klinken, weet wel dat het in Engeland als jongensnaam gebruikt wordt (overigens ook als meisjesnaam) maar Quincy vind ik zelf meer ene meisjes dan jongens naam! Romy vind ik ook een leuke naam maar zo heet het buurmeisje dus doen wij dat maar niet
Het is trouwens verschrikkelijk dat die vent van mij best moeilijk is Want ik had nog wat andere suggesties voor hem, Yara vond ik b.v ook mooi en zo nog meer namen maar helaas hij niet
En wat zijn dan zijn suggesties? Misschien moet hij met een paar namen komen Persoonlijk hou ik niet van de naam Quincy maar wie ben ik
Voor een meid weet hij het niet Dus hij heeft geen suggesties maar misschien als het strax blijkt een meid te worden dat hij dan even op internet kan surfen opzoek naar een leuke naam....