Ahh, gelukkig maar. Het lijkt me niet raar dat je zo op het einde gaat twijfelen, maar Fenna is echt een leuke naam en ik heb er totaal geen boerse associaties bij!
Hmmm, ik vind Fenne wel leuker dan Fenna. Ik vind Fenna wat hard en kattig klinken, en wat tuttig. Ik zeg wel ook Fennaah, niet Fennah. Ik zou gewoon samen nog eens naar namen kijken en wie weet stuiten jullie op een naam die jullie nog leuker vinden dan Fenna. Of jullie komen er toch bij terug omdat het toch dé naam was van in het begin. Wimpel hem in elk geval niet af met zijn twijfel, kijk er gewoon nog eens rustig naar. Het komt vanzelf goed.
Wij hebben precies dezelfde discussie gehad, alleen was het bij ons de keuze tussen Fenna en een andere naam. We hadden in eerste instantie Fenna maar ik hoor deze naam ineens overal. Nu kiezen we om die reden toch liever voor die andere naam. ( ivm eventuele meelezers noteer ik de naam liever niet, sorry) Maar die twijfel.... OMG! Word er gek van! De jongensnaam kiezen was toch wat makkelijker en staat al die tijd al vast. Succes met jullie keuze!
Fenna, leuk! Tja er zijn altijd mensen die het boers kunnen uitspreken. Ik zou denken dat die twijfel meestal bij de vrouwen ontstaat door de hormonen.....! Welke namen komt hij nu mee dan?
Ja hahaha dat dacht ik dus ook" daarom mijn Paniek. Zelf had hij ook niet echt andere namen die hij geweldig vond. Laatste dagen gebruikt hij de naam Fenna vaak voor de kleine dus denk dat hij er toch blij mee is nu, hij zegt tenminste van wel Fenna staat wel hoog in de top 10 Ik ken niemand die zo heet en hoor het ook nooit Werk al jaren in de kinderopvang ook maar ben het niet tegen gekomen Ook bij verloskundige niet. Misschien word deze naam meer in het noorden gegeven?