Hoi dames, Waarschijnlijk krijgen wij er een klein meisje bij. Hoewel de echoscopiste nog niet helemaal zeker was ben ik wel al met meisjesnamen bezig . Hebben er 3 waarover we twijfelen. Ben benieuwd wat jullie van de namen vinden. 1. Lois 2. Lotus 3. Lotte Ons zoontje heet J. E. S. S. E. Wat vinden jullie vd combi's?
Loïs vind ik een leuke naam, ook in combi met de naam van je zoontje. De andere twee namen vind ik niet zo leuk...
Als Loïs je eerste keus is, dan zou ik daar sowieso voor gaan. Ik vind Lotte ook erg leuk, helemaal in combinatie met de naam van je zoontje, tenzij jullie het op z'n Engels uitspreken, dan vind ik Loïs veel beter passen. Bedenkt me net dat Lois ook nog Loojs kan zijn... Ik weet niet hoe jullie het uit willen spreken? Loojs vind ik zelf echt helemaal niet mooi. Lo(w)is als uitspraak wel.
Ik vind Lotte niet leuk combineren met de naam van je zoon. Als naam vind ik Loïs het leukst, maar omdat je Lotus veel minder vaak hoort zou ik toch voor die kiezen.
Lois, super leuk!! Lotus, wel leuk. Lotte, vind ik persoonlijk niks.. Passen wel alledrie bij je zoontje z'n naam
Lois (met 2 puntjes op de i maar die heeft m'n tel niet) vind ik het leukst! M'n vriend kwam met Lotte en Lotus vinden we allebei leuk! Lotus komt niet zo vaak voor, dat is dan weer een voordeel op Lois . Maar ik ga mijn vriend maar van Lois overtuigen...
ik vind Lotte het leukst, maar past niet echt bij de naam van je oudste als het op z`n Nederlands wordt uitgesproken. Lois en zeker Lotus vind ik geen mooie namen.
Ja mee eens. We komen er echt niet uit haha. Gelukkig hebben we nog even en heel misschien is het toch een jongen... Vriend kwam nu ook nog met Vita. Vind ik niks geloof ik..,
Lotus! Met kop en schouders. Loïs vind ik ook wel ok. Lotte vind ik niks. Vita...mwah, ik ben er niet kapot van.
Ik vind op zich Lotus de leukste naam al heet de Chinees hier ook zo Lois vind ik niet zo maar wel leuk bij jullie zoon. Lotte vind ik niks.