ik baal!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zilvervosje, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Gisteren had ik - zomaar ineens en toch wel onverwacht - een positieve zwangerschapstest in handen. In het schermpje stond duidelijk "zwanger". Ik had mijn vriend aan de lijn en we waren allebei zo blij! Hij is meteen naar huis gekomen. Toen ik het kunstje nog eens wilde laten zien met de indicator voor hoe lang je dan zwanger bent was het negatief. Vanochtend weer, en net belde de huisarts dat het bij hen ook negatief was.

Bah, wordt ik eerst ineens helemaal niet meer ongesteld vanaf het moment dat we "voor het eggie" gaan, gaat er ook nog iets mis met testen. En dat met de 99% nauwkeurigheid van die stomme digitesten. Die kosten natuurlijk ook helemaal niks...

Echt... ik ben er even helemaal klaar mee. Alle gedachten die door mijn hoofd gaan... verkeerde test?, vroege miskraam?, heel pril zwanger? speling van het lot? .... Of ik mijn zenuuwtjes nog 3 dagen in bedwang kan houden om het dan nog eens te testen.

Ik verklaar vandaag de oorlog aan alles onder mijn navel incl. eierstokken. Luie rotdingen! Ik merk het wel als ik ooit moet bevallen, tot die tijd komt er geen test meer in! (Sorry, morgen kan ik vast weer lachen.:()

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    #2 Jippie, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
    Ben je overtijd of zit je nog voor je NOD? De testen van CB zijn behoorlijk gevoelig. Als je voor je NOD hebt getest, dan kan het best zijn dat er iets gaande is (geweest), maar dat het niet doorzet.

Of je HCG-waarde is nog niet hoog genoeg voor een ander merk test, die waarschijnlijk minder gevoelig is. Of was de CB nu ook negatief? Heb je alle keren met ochtendurine getest? Misschien dat je urine minder geconcentreerd was?

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow meid...

Succes hoor...geniet maar lekker van de zon, en misschien een glaasje van iets waar je zin in hebt, en je misschien straks niet meer mag...

En kop op...morgen is er weer een dag...en uiteindelijk lukt het jullie ook...

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Tja, de eerste CB was positief, de tweede CB een uur later niet en de CB vanochtend ook niet en bij de huisarts ook niet. Ik weet niet zo goed wat er van moet denken. Maar volgens mij ben ik niet zwanger. We zien wel wat er wel aan de hand is. Bedankt wel voor het meedenken... en ik denk dat die laatste Jilz in de koelkast nu wel erg aantrekkelijk is ;)

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi zilvervosje

O wat erg!
    Hoe kan dat nu? ik dacht dat die dingen altijd vrij betrouwbaar waren?
    Misschien toch even afwachten?
    Maar zal wel balen zijn voor je.
    Ik stuur je van hieruit een dikke knuff, meid!

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Stel je voor dat je geen test meer had gedaan, had dus mooi over een paar weken bij de vlos gezeten, of denken dat je een MK hebt gehad terwijl je gewoon ongi bent geworden.
    Ik zou persoonlijk een hele boze brief schrijven naar CB !

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    he wat vervelend zeg!
    en heel apart ook!
    lijkt wel of er bij elke test tegenwoordig wat aan te merken is, misschien moeten ze er toch nog s goed naar gaan kijken, want ze maken vrouwen gek ermee!

knuffel voor jou zilvervosje!

8. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Dit is echt balen!

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Dank je... ik kom er net achter dat virtuele knuffels ook helpen :)

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jeetje, wat ontzettend klote zeg!!!! (en dat is nog licht uitgedrukt!!!)
    Een positieve CB digitaal test en dan toch niet zwanger :( Wat ontzettend kut zeg!!

Veel sterkte!!

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jeetje, das nog eens vervelend meid... ik ga heel hard voor je duimen dat de test over ong. 3 dagen gewoon vet positief is en dan ook ECHT is!

Sterkte/succes... X

12. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Sjee wat balen! Ik ga lekker voor je duimen dat je toch niet ongesteld wordt en er over een paar maanden net zo uitziet als ik! Oke, zonder die dikke enkels dan ...

Liefs Sjimf

Deel Deze Pagina