Hoi, Wij zijn met de eerste ronde Clomid (50mg) bezig, en heb 18 dagen terug een eisprong gehad, na een week bloed geprikt en die uitslag was 36.9, niet heel hoog voor mijn doen dan, bij mijn dochter was dit eenmaal 52.8 en eenmaal 89.6. Nou heb ik eigenlijk standaard een LF van 12 tot 14 dagen, maar nu onderhand al 18. Je zou zeggen het progestron is niet heel hoog dat zal snel naar beneden gaan waarna het slijmvlies afbreekt en ik ongi zou moeten worden. Dit is me werkelijk nog nooit overkomen ook niet met Clomid. Wanneer werden jullie ongesteld met Clomid??
Ik werd zo ongeveer de 13e of 14e dag na mijn eisprong ongesteld. 18 Dagen is wel erg lang! Heb je nog geen testje eraan gewaagd?
Is je lf langer met clomid dan? Ik ben ook met de eerste ronde bezig en er zit een eisprong aan te komen. Mijn lf is normaal maar 10 dagen. Voordat ik me helemaal blij ga maken als ik overtijd ga. Ik heb begrepen dat je lf niet wijzigt namelijk, dus misschien even een testje wagen?
Hoi, ik heb dit eerder nog niet gehad was altijd of met 12 of gewoon 14 ongesteld, dit is de eerste keer en de testen zijn gewoon OMO.. Heb al contact gehad met FA die belt vanmiddag terug, dit is me nog nooit eerder gebeurt.
Mijn eerste ronde Clomid na 20 dagen eisprong en op dag 31 ongi. Deze ronde geen ei ... Afwachten tot ongi