Lieve dames, Hopelijk kan iemand het mij vertellen, in de zonnekap van onze bugaboo buffalo zit een extra stukje stof, wie kan mij vertellen waar het voor is? En vooral ook waar moet ik het laten? Als je het omlaag flapt zit het voor het 'klepje' waarmee je de wagen van zit naar lig stand zet wat geen gezicht is. En als je het omhoog flapt komt het in de reiswieg en boven de rugleuning van het zitje tevoorschijn wat ook geen gezicht is . Ik zal er een foto bij plaatsen zodat misschien duidelijk is welk stukje stof ik bedoel, op de foto komt het nu boven de rugleuning uit aan de voorkant. Bekijk bijlage 497332 Mocht iemand het weten, alvast bedankt voor je reactie.
En zo zit het als je het naar beneden doet, dan komt het voor het klepje om de zitstand te veranderen (op deze foto zit de kap op de reiswieg). Bekijk bijlage 497333
Nou vooruit en dan nog 1 laatste foto, het stukje stof in de losse zonnekap . Sorry ik kan maar 1 foto per bericht plaatsen . Bekijk bijlage 497334
Dat is volgens mij voor het verbergen van het witte gedeelte waarmee je het zitgedeelte versteld zodat de achterkant helemaal zwart is en je dat witte gedeelte niet meer ziet.
Bedoel je de extra stof voor de kap als je het zitje achterover doet? Dan wordt de kap langer namelijk, als het zitje rechtop zit heb je een flap stof over. Dat ziet er inderdaad niet uit, ik weet ook nooit wat ik ermee moet. Of nee, dat bedoel je geloof ik niet nu ik de foto's nog eens bekijk Geen idee wat het wel Is.
Hahaha! Ik heb dus al een hele tijd dezelfde vraag. Heb net Bugaboo maar even gebeld, want snap nu dat het geen hele domme vraag is. De mevr aan de telefoon geeft aan dat je 'm aan de binnenkant van de kap over het gat kan trekken (dus niet naar buiten toe trekken, maar langs de randen leggen) zodat dat "grote gat" niet zo opvalt. Klinkt voor mij nog niet helemaal logisch (heb t nu zo zitten), maar alsnog zie je de randen van het gat, waardoor het niet supernetjes uitziet. Alsof er een gat zit met een stukje stof ervoor voor niks. Met die witte stel-hendel eruit heeft dat gat voor het aanzicht nog een functie, mijn inziens.
Dank jullie voor de reacties! Zo te zien is het dus inderdaad voor meer mensen een raadsel hahaha. Het is inderdaad dat flapje, wat bij de donkey van Enbee nu over het klepje zit, maar zo is het eigenlijk ook geen gezicht . Ik heb bugaboo inmiddels ook gemaild, ben benieuwd naar het antwoord haha. Inmiddels wel dit plaatje gevonden, maar daarop lijkt toch echt het klepje 'vrij' te zijn van een lapje stof. En het lapje omhoog te moeten. Dit plaatje zegt dus volgens mij wat anders dan de bugaboo mw aan detelefoon . Bekijk bijlage 497441
Ben heel benieuwd naar de reactie van Bugaboo. Want inderdaad, het wordt er niet mooier op door 'm voor de hendel te vouwen.
Hier heb ik hem altijd over het witte gedeelte heen hangen. Eigenlijk nooit bij nagedacht dat het misschien ergens anders voor bedoelt is.
Vooralsnog geen reactie. Of tenminste, alleen reactie dat ze het niet wisten en mijn foto hebben doorgestuurd.