Ik had dat ook de eerste 3 maanden vooral! Kon aan 1 stuk doorslapen haha. Nu gaat het gelukkig wel beter dus nog even volhouden en dan krijg je je energie weer stuk voor stuk terug
Heeeel herkenbaar! Gaat sinds een paar weekjes gelukkig weer wat beter maar er zijn weken bij geweest dat ik naast mijn werk en verzorging van de kleine nog geen kopje kon verzetten..
Heel herkenbaar. Helaas heb ik er nog steeds behoorlijk last van en is een dutje overdag zeer gewenst!
En een tip, ik was in t 3e trimester weer moe maar moest op mijn eten letten ivm zw suiker. En kreeg ineens m'n energie terug, zal niet altijd helpen maar veel snelle suikers eten maakt je ook moe.
Heel herkenbaar, ik kan nu de ene dag veel energie hebben om de volgende dag alleen maar te willen slapen, dus ik zou je erbij neerleggen want het gaat toch zijn eigen gang succes!
Herkenbaar. Ben nl ook heel erg moe. En an zeggen mensen dat t door t rare weer komt, maar das echt niet zo!
Heel herkenbaar, bij mij duurde het tot 13 weken denk ik. Extreem vermoeid en ook heel depressief werd ik ervan. Ik ben 6 weken thuis geweest van werk, ging als ik opstond van bed naar de bank en savonds weer terug haha en een middagdutje. Vreselijk. Nergens zin in ook, kon zo een uur liggen staren naar buiten. Sommige dagen ging het iets beter en ging ik wel naar de supermarkt bijv. maar dan kon ik in de rij voor de kassa ineens weer extreem moe worden, dat ik me moest vasthouden aan de band pffff. Na de 13 weken werd dat beter en kreeg ik volop energie tot een week of 30, toen werd het weer minder.
Ja het is zeer herkenbaar. Tot week of 14 was ik dood en dood moe. In combi met tig keer overgeven had ik 0 energie. Ik werk en ik zat in laatste fase van afstuderen. Daarna ging het prima. Nu begin ik te merken dat ik in het laatste trimester zit. Ik word in de nacht tig keer wakker om te plassen of heb last van maagzuur. Overdag merk ik dat ik erg moe ben. Ik moet nog een aantal weken werken en dan heb ik verlof. Heerlijk.