ik heb een dochter die heel iel is en nu met 3 jaar nog steeds 12 kilo weegt en dus echt een probleem met broeken kopen. ook al zoek ik smalle broeken uit dan moet ik de knoopjes aan de binnenkant nog heel ver gebruiken, als gebruik dat de broek bij kont en heupen niet mooi meer zit. waar kopen jullie smalle broeken?
Spijkerbroekje kost al gauw 65,-- (ik koop ze alleen in de opruiming of op MP). IKKS Store Locator HIer kan verkooppunten vinden
Mijn dochter is ook smal en ik heb 3 spijkerbroeken van de c&a die haar wel mooi zitten.Moet wel dat elastiek helemaal aantrekken maar bij haar billen en heupen valt hij dan mooi.
Bij de WE zag ik laatst ook small-fit broeken voor jongens. Misschien hebben ze die ook wel voor meiden.. De smalle van HEMA, en S.Oliver vallen ook redelijk smal. Al moet ik dan nog wel aan de slag met dat knoopsband elastiek. Vind een baggy broek voor een jongen ook niet zo erg.
van oliver heb ik ook nog niet geprobeerd, ga ik ook eens naar kijken! ik vind het verder te duur worden wil toch niet boven de 25 euro uitkomen voor een broek.
mijn dochterje is ook 3 en weegt ook nog geen 13 kilo. hen nu spijkerbroekjes van Esprit, de skinny jeans, die zitten tot nu het beste van wat ik heb geprobeerd.
ok en wat zijn daar ongeveer de prijzen van? en heb je bij de espritwinkels in de grotere steden standaard kinderkleding te koop?
Mijn zoontje wordt in juli 4 en weegt net 15kg. Zo mager als een lat! Ik koop broeken inderdaad bij Hema en H&M, maar wat ik ook fijne broeken vind zijn die van Noppies. Ik koop dan wel voor jongens, maar ik denk dat het voor meiden ongeveer wel hetzelfde valt.
Ik bestel altijd online bij Esprit. ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen