Hey dames, ben 3 a 4 dagen overtijd maar de testen blijven wit. Heb bepaalde symptomen, maar denk dat mij lichaam met mij speelt. Is het nu gameover of heb ik nog hoop. Zoveel vragen
Toen ik probeerde zwanger te worden had ik een regelmatige cyclus van 26/27 dagen. Tijdens dat jaar 2x een uitschieter van 32 dagen. Je kunt je wel voorstellen dat je daar helemaal gek van wordt. Ben bang dat je gewoon moet afwachten.
Dan denk ik dat je toch later je eisprong gehad moet hebben. Of misschien zelfs helemaal nog niet geweest is. Eigenlijk kan je pas van overtijd zijn spreken als je vrij zeker van je eisprong bent en dan voorbij je normale lutuele fase bent.
Waar ik nu op zit is mij langste cyclusdag. Wat ik raar vind is de symptomen die ik nooit heb gehad. Ik zou dan een streepje moeten zien. Ik wacht nu gewoon op mij menstruatie af..
Ja als je klachten van hcg zijn dan had je al wat moeten zien op een test. Vrees dat de progesteron een loopje met je neemt en de symptomen daarvan zijn.
Elke maand gebruikte ik ovulatietesten, deze maand waren ze op. Ik dacht weet wel ongeveer wanneer ik altijd mij eisprong heb. En ja hoor mij cyclus van deze maand is anders dan anders
Zal je net zien inderdaad, balen. Ik heb vorige ronde mijn piek gemist omdat ik net die dag geen tijd had om te testen, gelukkig wel een eisprong terug te zien in mijn temperatuur. Maar niet precies weten wanneer je ei was maakt wel onzeker. Helemaal als je voorbij je gemiddelde cyclusdagen bent. Sterkte met afwachten.